sobota, 23 listopada 2013

Promocja Rossmann -40% na kosmetyki do makijażu - haul 8

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać co udało mi się kupić w drogerii Rossmann w ramach promocji -40% na kosmetyki do makijażu. Szczerze przyznam, że początkowo myślałam, że skoro zmieniono nazwę promocji (poprzednia promocja obejmowała „kolorówkę” – zobacz moje poprzednie zakupy), to tym razem nie będzie dotyczyła np. lakierów do paznokci. Tak na szczęście nie jest – promocja obejmuje wszystkie kosmetyki znajdujące się w szafach kosmetycznych i trwa w dniach 22-28.11.2013 r.
Do sklepu wybrałam się bez zakupowej listy, ale wcześniej poprzeglądałam Wasze propozycje i dzięki nim postanowiłam, że na pewno kupię tusz do rzęs od Lovely i eyeliner Wibo. Pozostałe produkty, w większości kupiłam na zapas, obecnie mam czego używać, ale jak wiadomo wszystko się kiedyś kończy i przy takiej promocji aż żal czegoś nie dorzucić do koszyka :). 

Moje rossmannowe łupy:


1. Wibo, Eye liner czarny eyeliner| cena w promocji 4,39 zł (stała cena 7,39 zł)
2. Miss Sporty, szminka Perfect Color Lipstick nr 14 | cena w promocji 4,59 zł (stała cena 7,65 zł)
3. Lovely, maskara podkręcająca i unosząca rzęsy Curling Pump up | cena w promocji 5,39 zł (stała cena 8,99 zł)
4. Max Factor, puder w kamieniu Creme Puff nr 75 Golden | cena w promocji 26,99 zł (stała cena 44,99 zł)
5. Eveline, korektor 2w1 kryjąco-rozświetlający nr 05 Nude | cena w promocji 7,79 zł (stała cena 12,99 zł)
6. Lovely, błyszczyk Maxi lips z kolagenem morskim nr 11 | cena w promocji 4,59 zł (stała cena 7,65 zł)
7. Lovely, lakier do paznokci z brokatem Blink Blink nr 2 | cena w promocji 3,59 zł (stała cena 5,99 zł)
8. Lovely, lakier do paznokci imitujący efekt lakieru żelowego Gloss like gel nr 229 | cena w promocji 3,39 zł (stała cena 5,69 zł)
9. Wibo, lakier do paznokci wspomagający wzrost paznokcia Express growth nr 164 | cena w promocji 3,09 zł (stała cena 5,15 zł)
10. Wibo, lakier do paznokci o przedłużonej trwałości Last & Shine nr 6 | cena w promocji 3,59 zł (stała cena 5,99 zł)
11. Miss Sporty, maskara Lash Millionaire False Lashes Effect + kredka Kohl Kajal | cena w promocji 8,99 zł (stała cena 14,99 zł)
12. Lovely, konturówka do oczu Professional Eye Pencil czarna | cena w promocji 3,69 zł (stała cena 5,99 zł)
13. Eveline, eyeliner w pisaku Professional Art Make-up | cena w promocji 6,59 zł (stała cena 10,99 zł)


Który z kosmetyków z powyższej listy najbardziej Was ciekawi?  

Wy również skusiłyście się lub skusicie na promocję w Rossmannie? A może skorzystałyście już z podobnej promocji w drogeriach Super-Pharm lub Hebe?

17 komentarzy:

  1. Troche tego jest :) MNie ciekawi ten puder z MAx Factora ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale rzeczy kupiłaś, ja chciałam piaskowce z Wibo i już nie było, może będą w poniedziałek i kupiłam tylko 1 lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaskowe lakiery też mnie kusiły, chociaż mam z innej firmy i efekt końcowy jakoś nie przypadł mi do gustu... ale może muszę porównać z innym :)

      Usuń
  3. Mnie ciekawi nr.2 :)
    Ja się skusilam tylko na lakier i eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korektor 2w1 Eveline jest bardzo fajny :) obecnie zużywam drugie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam w ciemno, pomyślałam, że za taką cenę nic nie tracę. Mam nadzieję, że i mnie do gustu przypadnie :)

      Usuń
  5. również w mascarę lovely się zaopatrzyłam! ale nic z eveline nie mieli..aż mi szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Rossmann i SP, zaliczone :) Hebe u mnie nie ma, ale i tak praktycznie wszystko już mam.
    Szkoda, że u mnie nie było Eveline. Trafiłaś na fajny zestaw Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej widać, że udane zakupy ;)
    Ja dopiero mam zamiar udać się na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  8. Świetne zakupy, jestem ciekawa Twojej opinii o maskarze Miss Sporty.
    Ja też kupiłam kilka rzeczy z Rossmanna, żal nie wykorzystać takiej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się skusiłam na tą promocję :-) Z katarem i kaszlem biegłam do najbliższego sklepu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję pudru Max Factor:) Nie wiedziałam, że w Rossmannie można zaopatrzyć się w kolorówkę Eveline. W Opolu widuję wyłącznie błyszczyki zmniejszające apetyt:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Keep sharing ideas .... Your valuable ideas will help newbies to grew up into professionals..... This ideas will make newbies to become more efficient in the field...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...