środa, 27 listopada 2013

Chwalę się i przypominam o rozdaniu:)

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam napisać dlaczego doznałam szoku. 

Wchodzę sobie wczoraj w statystyki bloga, patrzę, a tam ponad 1777 wyświetleń z jednego dnia (średnio mam koło 350)! Aż zaniemówiłam, naprawdę przez dłuższy czas myślałam, że to jakiś błąd i pomyślałam, że jutro pewnie pokaże się prawidłowy wynik. 

Dzisiaj patrzę ponownie, a tam wczorajszy wynik bez zmian i do tego dzisiejszy dzień z niewiele mniejszą liczbą odwiedzin, która cały czas rośnie :). Powiem Wam, że jest mi niesamowicie miło z tego powodu i cały czas nie mogę w to uwierzyć! Nawet nie wiecie jaką radość mi sprawiłyście i jak poprawiłyście tym humor.


Przy okazji przypominam o rozdaniu, które organizuję - zapraszam Was serdecznie. został już tylko tydzień (klik):


8 komentarzy:

  1. U mnie statystyki szalały po dodaniu zakupów z promocji -40% w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Nominowałam Cię do zabawy http://mjakmagda.blogspot.com/2013/12/odkrywam-swoje-mae-tajemnice.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...