poniedziałek, 21 października 2013

V Targi Kosmetyczne - Uroda i Estetyka w Łodzi - relacja

Witajcie, dzisiaj chciałam zdać Wam relację z V targów kosmetycznych uroda i estetyka, które odbyły się w Łodzi w miniony weekend.


Na targach było ok. 50 wystawców, a wśród nich m.in. firmy kosmetyczne, szkoły makijażu oraz firmy oferujące wyposażenia dla salonów. Targom uroda i estetyka towarzyszyły również targi Matki i dziecka.
Myślę, że większość znanych firm była obecna na targach: Farmona, Kryolan, Ziaja, Jadwiga, Norel, Maestro to tylko niektóre z nich. Jednak przed wydarzeniem nie bardzo zwracałam uwagę na ilość wystawców i muszę przyznać, że gdy już byłam na miejscu zdziwiłam się ich ilością, ponieważ spodziewałam się większej liczby stoisk.


Szczerze przyznam, że na kilku firmach trochę się zawiodłam. Zawsze myślałam, że na targach ceny produktów są niższe od cen normalnych w sklepach, czy firmowych stronach internetowych. Niestety, kilku producentów dość znacznie podniosło ceny, tym samym zniechęcając mnie do zaplanowanych zakupów. Pochwalić natomiast muszę firmę Maestro, która z doradztwem i promocyjnymi cenami spisała się na medal.



Z targów wyszłam dosłownie z kilkoma rzeczami i całą masą ulotek, z których mam nadzieję, że dowiem się czegoś ciekawego.

Moje zdobycze:
1. EFAS, Olejek arganowy 30ml oraz olej arganowy 50ml
2. Sunew, Peeling dziecięce stopy
3. Valona, Wzmacniający szampon do włosów ciemnych z henną
4. Jadwiga, Papka do cery trądzikowej (próbka)
5. MagicLash – Farmona, Serum stymulujące wzrost rzęs i brwi
6. Maestro, Pędzel * powder - do pudru
7. Maestro, Pędzel nr 572 - do maseczek

Od sklepu marokosklep dostałam jeszcze książkę o oleju arganowym, która jest niesamowitą skarbnicą wiedzy.



Podsumowując, spodziewałam się sporo większej liczby wystawców i znacznie lepszych, a przynajmniej niezawyżonych cen produktów. Za rok na pewno zastanowię się dwa razy zanim wybiorę się na targi kosmetyczne.


Byłyście kiedyś na targach kosmetycznych? Lubicie tego typu wydarzenia?


8 komentarzy:

  1. Właśnie sklecam notkę o tym, jak firma Paese przycięła w kulki... nie lubię jak ktoś nabija ludzi w butelkę! Ale Maestro i Jadwiga, jak zwykle pokazali klasę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Mama była też na tych targach i niestety, też rozczarowała się ilością wystawców, ludzi i podejściem wystawców (podobno nawet za próbki trzeba było płacić). Za to tydzień wcześniej były targi Eco i one były o wiele bardziej udane, niestety ja się zgapiłam i nie przekazałam Mamie listy zakupów ;)
    Jestem ciekawa tych skarpetek, bo nie wiem które wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać czy ten peeling do stóp się u ciebie sprawdzil, czy działa w ogóle. U mnie nie ma takich efektów jakie miały być:/ I nie wiem czy tylko u mnie czy w ogóle to jakas lipa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, na dniach na pewno go przetestuję i dam znać co i jak :)

      Usuń
  4. chętnie bym się wybrała na takie targi, ale chyba bym zwariowała z nadmiary wrażeń :D mam ten pędzel do maseczek z Maestro i jestem z niego bardzo zadowolona.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...