wtorek, 15 października 2013

Bio-żel pod oczy i na powieki kojący ze świetlikiem - Ziaja

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję kojącego bio-żelu pod oczy i na powieki za świetlikiem firmy Ziaja. Produkt kupiłam w Rossmannie w promocji -40% za 3,09 zł (stała cena 5,15 zł).

Ze strony producenta:
Lekki, nieperfumowany bio-żel z wyciągiem z ziela świetlika.

Wskazania:
Przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu w każdym wieku

Działanie:
• wpływa kojąco na podrażnienia
• nawilża skórę i zmniejsza nadwrażliwość na światło
• łagodzi oznaki zmęczenia
• tonizuje oraz doskonale wygładza naskórek


Substancje aktywne:
Wyciąg z ziela świetlika – działa przeciwzapalnie. Łagodzi podrażnienia i aktywnie nawilża skórę
Prowitamina B5 (D-panthenol) - w skórze ulega przekształceniu w witaminę B5. Intensywnie nawilża i skutecznie łagodzi podrażnienia.
Dla kogo: dla niej
Przedziały wiekowe: 17+
Rodzaje cery: każdy, zmęczona




Sposób użycia:
Żel nanieść punktowo na skórę powiek i pod oczami, najlepiej na noc. Delikatnie wklepując rozprowadzić preparat w kierunku od zewnętrznego do wewnętrznego kącika oka. Unikać wprowadzania żelu do worka spojówkowego. 



Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Propylene Glycol, Euphrasia Officinalis Extract, Panthenol, Carbomer, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Sodium Hydroxide.



Moim zdaniem:
Żel zamknięty jest w 15ml tubce z aplikatorem, dzięki któremu bez problemu nałożymy kosmetyk. Ja produkt wyciskam na palec i dopiero nim nanoszę pod oczy i na powieki, ten sposób wychodzi mi znacznie lepiej, niż wyciskanie go bezpośrednio na okolice oczu.


Jak sama nazwa wskazuje konsystencja kosmetyku jest żelowa. Specyfik jest gęsty, ale nie ma żadnego problemu z jego nałożeniem. Niestety po aplikacji delikatnie się lepi.

Sińców pod oczami nie mam, więc ciężko mi powiedzieć czy sobie z nimi radzi. Mogę jednak przyznać, że przyjemnie chłodzi, co może mieć pozytywny wpływ na podpuchnięte oczy. 



Producent zapewnia, że żel nawilża również skórę. Nie myli się, choć co prawda nawilżenie nie jest długotrwałe. Kolejnym plusem kosmetyku jest wygładzenie skóry. Jeśli chodzi o zmniejszenie nadwrażliwości na światło to tego nie zauważyłam, ale nie mam z tym szczególnych problemów.



Podsumowując, bio-żel firmy Ziaja nie jest kosmetycznym hitem, ale mimo to polubiłam go.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Wygładzenie
+ Nawilżenie
+ Konsystencja
+ Szybkie wchłanianie
+ Brak podrażnień
+ Brak zapachu
+ Opakowanie
+ Cena

Minusy:
- Lepi się


Używacie kosmetyków pod oczy i na powieki? Jaki jest Wasz ulubiony?

11 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie mogę się zmobilizować do systematycznego stosowania kremów pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. o! muszę sie za nim koniecznie rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam żeli z FlosLek. Z Ziajki jedyny kosmetyk, który miałam (ach, wieki temu) to tonik ogórkowy :P
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem muszę właśnie sięgnąć po FlosLek :)

      Usuń
  4. ja jestem na etapie poszukiwać...ale generalnie z racji wieku szukam kremów już takich o "bogatszym" składzie i już takiej jednak cięższej konsystencji:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...