sobota, 17 sierpnia 2013

Promocja Biedronki na tusz do rzęs Volum' Express od Maybelline

Witajcie, dzisiaj przygotowałam dla Was post, który mam nadzieję niektóre z Was zaciekawi :).


Będąc niedawno w Biedronce, przy kasie natknęłam się na promocję, z której po prostu nie umiałam nie skorzystać – pogrubiający tusz Volum’ Express od Maybelline wraz z kredką do oczu Expression Kajal w prezencie - w cenie 16,99 zł. Z  tego co się zorientowałam dostępne są 4 kolory kredek: czarna, granatowa, szara i biała. Ja wybrałam zestaw z kredką czarną.


Na zakup zestawu zdecydowałam się, ponieważ kiedyś miałam już tusz z serii Volum’ Express, co prawda był to tusz podkręcający, ale jeśli mój nowy zakup sprawdzi się tak samo dobrze jak tamten, to mogę Wam serdecznie polecić zakup zestawu (oczywiście pod warunkiem, że lubicie bardziej podkreślone spojrzenie).

Lubicie tusze od Maybelline?

4 komentarze:

  1. Szczerze powiedziawszy, nie przypadł mi do gustu... kruszy się i rozmywa :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, ale po kilku tygodniach zaczał sie osypywać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam go także nie mam zdania. Może pokażesz jak wygląda na Tobie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się jego recenzja wraz ze zdjęciami, ale w kolejce mam jeszcze inne tusze :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...