wtorek, 30 lipca 2013

Paczuszka z Hong Kongu - sklep KKcenterhk.com

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać jaką niespodziankę dostałam prosto z Hong Kongu w ramach współpracy zaproponowanej mi przez internetowy sklep KKcenterhk. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie :). 


W mojej paczuszce znalazły się srebrne ćwieki na paznokcie 1.5mm oraz zestaw: folia transferowa na paznokcie + klej.
Muszę przyznać, że jestem niezmiernie ciekawa produktów. Na pewno już niedługo je Wam zaprezentuję. 

Edycja: recenzja folii transferowej (klik)



Miałyście już do czynienia z ćwiekami albo transferową folią? Jeśli tak, to koniecznie podzielcie się wrażeniami :).


3 komentarze:

  1. nie bawię się w takie rzeczy, ale lubię oglądać:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ćwiekami stykam się dopiero teraz - na Twoim blogu : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...