środa, 3 lipca 2013

Lakier zmieniający kolor Miss Match Ferity

Witajcie! Dzisiaj mam dla Was recenzję lakieru do paznokci zmieniającego kolor Miss Match firmy Ferity. Kolor, lakieru który posiadam to Pink Mood. Produkt kupiłam w Realu za 5,99 zł / 4,2 ml. Przy okazji przepraszam Was bardzo, że ostatnio tak rzadko tu zaglądam, ale nie mam niestety internetu i ciężko mi cokolwiek publikować. Mam nadzieję, że mimo to będziecie do mnie jeszcze zaglądać :).
O Ferity:
Kolekcja wyjątkowych lakierów do paznokci, która stała się hitem w Stanach Zjednoczonych i Japonii. Wszystko za sprawą unikalnej zabawnej stylistyce i oryginalnym działaniu.
Moim zdaniem:
Lakier zamknięty jest w niewielkim opakowaniu, stylizowanym na kredkę. Muszę przyznać, że jest to bardzo oryginalny pomysł i dzięki niemu produkt od razu zwrócił moją uwagę w sklepie. Oczywiście samo zmienianie koloru emalii pod wpływem temperatury również bardzo mnie ciekawiło.

Lakier jest dość gęsty, z racji czego bardzo ciężko się rozprowadza. Dodatkowo aplikację uprzykrza nam zapach produktu, który jest nieprzyjemny. Krycie lakieru również nie jest jego zaletą - czasami i 2 warstwy są niewystarczające. Na szczęście, przynajmniej pędzelek zasługuje na plus, jest taki jak być powinien, czyli nie za duży, nie za mały.

Po pomalowaniu i wysuszeniu paznokci, w przypadku zmian temperatury otoczenia, bądź np. mycia rąk, zaobserwujemy zmianę koloru lakieru. Muszę przyznać, że jest to naprawdę ciekawe zjawisko, chociaż czasami do połowy zmieniona barwa paznokci nie wygląda estetycznie.


Jeśli chodzi o trwałość lakieru, to i tutaj bez fajerwerków, ponieważ już na drugi dzień od pomalowania lakier ściera się na końcówkach i zaczyna odpryskiwać. Lakier nawierzchniowy również nie przedłuża jego trwałości.

Szczerze przyznam, że produkt jest ciekawy, natomiast na co dzień dla mnie się nie nadaje. Paznokcie maluję co kilka dni z racji czego preferuję lakiery, które wytrzymują sporo dłużej.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Zmiana koloru
+ Pędzelek
+ Opakowanie
+  Cena

Minusy:
- Krycie
- Trwałość
- Konsystencja
- Zapach

 Miałyście do czynienia z lakierami zmieniającymi kolor?
Co o nich sądzicie?

14 komentarzy:

  1. Mam ten sam lakier! :D Ja używam aż czterech warstw żeby krycie było kompletne i to mnie w nim denerwuje. Producent miał bardzo dobry pomysł, szkoda tylko, że trwałość i konsystencja pozostawiają wiele do życzenia. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam te lakiery chyba na allegro, ale idea wydała mi się dziwna, nie wiedziałam jednak, że one zmieniają kolor pod wpływem temperatury :)Zimą to mogłoby być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wygląda, choć do połowy zmiana faktycznie nie estetycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny bajer hehe.
    Zapraszam na rozdanie do mnie, w którym do wygrania magnetyczne lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze takiego cudeńka :D lubię takie bajery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo tylu minusów z chęcią bym go wypróbowała :)
    bardzo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze. :)
    Ale genialnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam u kogoś o innej marce lakierów zmieniających kolor i wygląda na to, że tamte są lepsze, a kosztują tylko 2 złote więcej. :-) Mi osobiście podoba się taki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł, ale rzeczywiście częściowa zmiana koloru nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt rzeczywiście jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się buteleczka tego lakieru, mam zamiar go kupić dla niej, trudno, że lakier sam w sobie jest średni.

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłam ostatnio w Hebe - czeka na użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby ciekawy, ale efekt średnio mi się podoba ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...