wtorek, 14 maja 2013

Zakupowy haul 6

Witajcie, po długiej nieobecności zebrało mi się trochę produktów, więc przygotowałam dla Was zakupowy haul.

1. Clear, szampon przeciwłupieżowy do włosów osłabionych | Rossmann w promocji 9,99 zł (stała cena 15,99 zł)
2. L’biotica, regenerujący krem do rzęs | Super-Pharm w promocji 9,99 zł (stała cena ok. 15 zł) (recenzja - klik)
3. L’biotica, aktywne serum do rzęs na dzień | Super-Pharm w promocji 11,99 zł (stała cena ok. 15 zł)
4. Ogród Zapachów, pachnący tercet – róże i cytrusy | wygrana konkursowa
5. Lirene, lekki krem do twarzy bioaktywnie nawilżający | Super-Pharm w promocji 7,50 zł (stała cena ok. 23 zł)
6. Soraya, balsam do ciała rozświetlająco-nawilżający + zmysłowy żel do mycia ciała gratis | Super-Pharm w promocji 9,99 zł
7. Surma Al. Sherifain, khol | Allegro ok. 7,50 zł
8. AllePaznokcie, oliwka do paznokci z kwiatkami – frezja | Tinkerbell.pl 7,00 zł
9. Soraya, żel do mycia ciała odświeżająco-nawilżający (patrz pkt. 6) | Super-Pharm
10. Soraya, ultralekki krem poprawiający wygląd cery – BB | Super-Pharm w promocji 6,99 zł (stała cena 19,99 zł)
11. Synergen, peeling do skóry trądzikowej | Rossmann 5,99 zł
12. Lovely, lakier do paznokci ‘Must Have’ | Rossmann 5,49 zł
13. NTN, lakier do paznokci szybkoschnacy | Tinkerbell.pl 2,49 zł
14. Isana, krem do ciała z masłem shea i kakao | Rossmann 9,90 zł (recenzja klik)

Miałyście do czynienia, z którąś z zakupionych przeze mnie rzeczy? Ja miałam już okazję używać masła z Isany oraz szamponu Clear, z których byłam bardzo zadowolona :). 

Którego produktu jesteście najbardziej ciekawe?

13 komentarzy:

  1. ciekawi mnie 5 Lirene, spore zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego ;) a ja akurat również używam kremu regenerującego do rzęs z L'Biotici, chociaż za krótko by zaobserwować jakieś efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy. Z chęcią przeczytałabym o peelingu z Synergen. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same ciekawe rzeczy, ciekawa jestem jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  5. Same świetne kosmetyki :) bardzo interesuje mnie BB krem z Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo nowości;) Ja tak jak moja poprzedniczka jestem ciekawa kremu BB firmy Soraya ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie spotkałam się z aktywnym serum do rzęs z L'biotica, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzje Kohla. Mało jest informacji o takowych. Sama kupiłam takowy firmy Hashmi(w drodze), ale ciekawa jestem jak sprawdzają się inne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę znaleźć tego peelingu (11) w Rossmannie a szkoda. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Spooooro tego!
    Najbardziej ciekawi mnie serum do rzęs L'biotica ;) czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...