środa, 29 maja 2013

Rossman promocja -40% czyli zakupowy haul 7

Witajcie, dzisiaj, z racji promocji Rossmanna -40% na kosmetyki kolorowe oraz -40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy, będzie kolejny zakupowy haul. Oczywiście byłabym chora gdybym nie skorzystała z takiej okazji i nie kupiła kilku kosmetyków. Promocja kończy się dzisiaj, więc jeśli jeszcze z niej nie skorzystałyście możecie popędzić do sklepu.

Kosmetyczna zniżka tak mi się spodobała, że zakupy robiłam 2 dni pod rząd.

W szczególności skupiłam się na kosmetykach do twarzy, chciałam przede wszystkim kupić produkty, które oczyszczą moją skórę i sprawią, że będzie piękna i nieskazitelna jak kiedyś. 


Kosmetyków ilościowo wcale nie jest tego tak dużo, ale myślę, że w najbliższym czasie i tak będzie co testować.
Co udało mi się kupić:

1. Synergen, maseczka przeciwtrądzikowa – kupiłam 2 szt. | cena w promocji 1,19 zł (stała cena 1,99 zł)
2. Miss Sporty, flamaster do kresek | cena w promocji 8,99 zł (stała cena 14,99 zł)
3. Barwa laboratorium, Siarkowa moc – krem antybakteryjny matujący | cena w promocji 9,89 zł (stała cena 16,49 zł)
4. Lirene, fluid intensywnie kryjący 16h | cena w promocji 18,79 zł (stała cena 31,39 zł)
5. Ziaja, bio-żel pod oczy i na powieki kojący ze świetlikiem | cena w promocji 3,09 zł (stała cena 5,15 zł) (recenzja - klik)
6. Wibo, Eliksir – nawilżajaca pomadka do ust nr 04 | cena w promocji 5,19 zł (stała cena 8,65 zł)
7. Eveline, baza pod makijaż silikonowa wygładzająco-liftingująca | cena w promocji 12,59 zł (stała cena 20,99 zł)
8. Perfecta, peeling enzymatyczny wygładzający cera wrażliwa i sucha | cena w promocji 6,89 zł (stała cena 11,49 zł)
9. Nivea, mleczko oczyszczające cera sucha i wrażliwa | cena w promocji 7,49 zł (stała cena 12,49 zł)


Dzięki zniżce zaoszczędziłam ponad 50 zł :).


Używałyście już któregoś z powyższych produktów? 
Również skorzystałyście z tej promocji? Co udało Wam się upolować?

19 komentarzy:

  1. mam ten peeling enzymatyczny i lubię go :) jeżeli masz ochotę to zapraszam do siebie bo już naskrobałam kilka słów na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tym razem byłam twarda - nie skusiłam się na nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kosmetyki ja też skorzystałam 2 razy z promocji, jeden rzut jest już u mnie na blogu, drugi dopiero będzie :) :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Siarkową Moc ;)
    Niestety nie potrafiłam się oprzeć tej promocji.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja ją polubię ;)

      Usuń
  5. Szmineczki wibo mimo okropnych opakowan robia szal na blogach, ja tez je mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eliksirów jeszcze nie miałam, więc stwierdziłam, że czas to zmienić :)

      Usuń
  6. Z tego co masz Ty kupiłam peeling do twarzy o pomadkę z wibo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak peeling się sprawdzi :)

      Usuń
  7. również skorzystałam z tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zastanawiałam się nad tym kremem siarkowa moc, ale jednak nie wzięłam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wybrałam zupełnie co innego :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja postawiłam na kolorówkę, a TY widzę na odwrót;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam więcej z kolorówki kupić, ale jakoś niewiele mnie skusiło

      Usuń
  11. mam strasznie złe wpomienia z tą maseczką, mam na ich kosemtyki uczulenie

    OdpowiedzUsuń
  12. Też skorzystałam z tej promocji - nie mogłam się oprzeć, no i lubię kupować kosmetyki w Rossmanie :) Kupiłam nowy podkład (AA), ale ogólnie nie byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałam zapytać o tą "siarkową moc". jak się sprawadza ten krem? daje jakieś widoczne efekty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem ładnie matuje cerę, ale trzeba uważać, bo niestety bardzo wysusza skórę :(

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...