poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Sól do kąpieli BeBeauty z Biedronki - 6 zapachów

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję soli do kąpieli BeBeauty, które kupiłam w Biedronce za 3,75 zł / 600g.
  


Niedawno będąc w Biedronce zauważyłam, że sole do kąpieli, które nabyłam jakiś czas temu są wyprzedawane, a na ich miejsce wchodzi nowa seria. Z racji, że w kilku sklepach widziałam jeszcze stare sole w sprzedaży, a tak naprawdę nie różniły się miedzy sobą zbyt wieloma szczegółami, chciałabym Wam opisać jeszcze te poprzednie.

W starszej serii dostępnych było 6 soli:
- sól relaksująca – lawenda
- sól regenerująca - morska
- sól nawilżająca - oliwka
- sól odżywiająca – miód & mleko
- sól orzeźwiająca – pomarańcza & rokitnik
- sól rozgrzewająca owoce cytrusowe (limitowana - zimowa)

W nowej ofercie jest 5 soli, z czego, prócz zmian graficznych, dwie pozostały takie same (sól morska i lawendowa). Skład również jest ten sam.

Nowa seria soli:
- sól relaksująca - lawenda
- sól regenerująca - morska
- sól ujędrniająca – lotos
- sól energizująca - bursztyn
- sól odświeżająca - trawa cytrynowa i bambus
  

Opisy poszczególnych soli:


BeBeauty Sól relaksująca – lawenda

Ze strony producenta:
Relaksująca sól do kąpieli Be Beauty Spa Lawenda pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej, bogatej w mikro i makroelementy, które są cennymi składnikami pielęgnującymi skórę. Sól została wzbogacona ekstraktem z lawendy, który znany jest ze swoich właściwości relaksujących i antystresowych, znakomicie odpręża, koi zmysły i wycisza. Po długim wyczerpującym dniu kąpiel z dodatkiem soli lawendowej może stać się chwilą prawdziwego relaksu.






BeBeauty sól regenerująca – morska

Ze strony producenta:
Regenerująca sól do kąpieli Be Beauty Spa Morska pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej oraz z soli morskiej. Sól morska jest źródłem wielu cennych składników mineralnych, takich jak: sód, wapń i magnez. Sól została również wzbogacona w algi morskie, które mają doskonałe właściwości pielęgnujące, odżywcze i zmiękczające skórę. Nadają skórze miękkość i gładkość. Optymalny dobór składników sprawia, że kąpiel staje się wyjątkowa. Podczas kąpieli poczujesz wyjątkową świeżość, dzięki orzeźwiającemu zapachowi.




  
BeBeauty sól nawilżająca – oliwka

Ze strony producenta:
Nawilżająca sól do kąpieli Be Beauty Spa Oliwka to optymalne połączenie naturalnych kryształków soli kamiennej z ekstraktem z oliwek. Zastosowana sól pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej i dostarcza niezbędnych dla odpowiedniej pielęgnacji skóry składników mineralnych. Ekstrakt z oliwek znany jest ze swoich dobroczynnych właściwości, nawilża, odżywia i pielęgnuje skórę sprawiając, że staje się ona elastyczna, gładka i aksamitna w dotyku, jednocześnie chroni ją przed szkodliwym działaniem środowiska. Urzekający i fascynujący zapach sprawi, że Twoja kąpiel stanie się niezapomniana.







BeBeauty sól odżywcza – miód & mleko

Ze strony producenta:
Odżywiająca sól do kąpieli Be Beauty Spa Miód & Mleko została wzbogacona w proteiny mleczne, które intensywnie odżywiają skórę a jednocześnie chronią ją przed nadmierną utratą wody. Proteiny mleczne sprawiają, że skóra staje się elastyczna i aksamitna w dotyku. Zastosowana sól pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej, bogatej w cenne dla skóry pierwiastki, które dodatkowo pielęgnują skórę. Ciepły i zmysłowy zapach może sprawić, że Twoja kąpiel stanie się chwilą prawdziwego odprężenia i relaksu.





BeBeauty sól orzeźwiająca – pomarańcza & rokitnik

Ze strony producenta:
Ten kosmetyk jest optymalnym połączeniem naturalnych kryształów soli z ekstraktami z pomarańczy i rokitnika. Zastosowana sól pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej i dostarcza niezbędnych dla odpowiedniej pielęgnacji skóry składników mineralnych. Ekstrakt z pomarańczy cudownie nawilża, odżywia i uelastycznia skórę. Ekstrakt z rokitnika chroni skórę przed szkodliwym działaniem środowiska. Zapach o nucie cytrusowej sprawia, że kąpiel staje się niezapomnianą chwilą.


  


BeBeauty sól rozgrzewająca - owoce cytrusowe (edycja limitowana)

Ze strony producenta:
Unikalne połączenie ekstraktów z imbiru i żeń-szenia sprawia, że kąpiel z dodatkiem soli staje się wyjątkowa. Korzeń imbiru rozbudza zmysły, dodaje energii i harmonizuje ciało. Ekstrakt z korzenia żeń-szenia pobudza krążenie, odżywia ciało i duszę. Działa tonizująco, zwiększa uczucie świeżości i odprężenia. Odpowiednio dobrany cytrusowy zapach dodaje energii i pobudza do działania, sprawia, że kąpiel dostarcza niezapomnianych doznań.






Moim zdaniem:
Opakowanie soli to typowe, plastikowe, zakręcane buteleczki, które idealnie sprawdzają się w użyciu. Dzięki zakrętce bez problemu możemy odmierzyć daną ilość soli. Niestety, producent nie określił jaką ilość produktu należy użyć na jedną kąpiel, więc same musimy o tym zadecydować. Ja, w zależności od ilości wody w wannie, odmierzam 4-5 nakrętek, (czasami szaleję i wrzucam 6 ;)). Należy jednak pamiętać, że co za dużo to niezdrowo!

Sól dobrze rozpuszcza się w wodzie, pod warunkiem, że wsypiemy ją na samym początku nalewania wody, w przeciwnym razie, niektóre kryształki soli mogą się nie rozpuścić i tym samym utrudnić nam kąpiel nieprzyjemnym kłuciem.
Od razu po wsypaniu produktu do wody, kryształki tracą kolor, lekko zabarwiając przy tym wodę i tworząc delikatną pianę. Kolor jest zależny oczywiście od ilości wsypanej soli. Najbardziej barwiąca jest sól morska, najmniej miód i mleko (woda robi się delikatnie mleczna). Szczerze przyznam, że jeśli chodzi o zabarwienie wody, dużo mniej do gustu przypadają mi te o odcieniu pomarańczowym, nienajlepiej mi się kojarzą.  

Jeśli chodzi o zapach, to trzeba przyznać, że każdy ma coś w sobie i ciężko wybrać mi ten najlepszy, ale warto tutaj wspomnieć o tym, że każdy jest intensywny i wypełnia całą łazienkę.
Na skórze woń jest praktycznie niewyczuwalna.
Tak naprawdę, prócz koloru, zapachu i składu (użytych ekstraktów) poszczególnych produktów nie zauważyłam żadnych różnic w działaniu. Kąpiel w każdej z soli mnie odpręża, sprawia, że skóra jest gładka, a co najważniejsze niewysuszona.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Zapach
+ Działanie
+ Nie uczulają
+ Nie wysuszają
+ Opakowanie
+ Cena

Minusów brak

Z czystym sumieniem polecam Wam sole od BeBeauty. Jest to super produkt za niewielką cenę. Gdy tylko zużyję obecne zapasy, na pewno zdecyduję się na zakup nowej serii.

Używałyście sole od BeBeayty? Która jest Wasza ulubiona?

27 komentarzy:

  1. miałam już kilka i naprawdę polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prysznic ;/ bardzo ładne zdj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakoś da radę? :D Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Wygląda zachęcająco, aż żałuję, że nie mam odpowiednich warunków do brania kąpieli. ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze spróbować tej soli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lawendową. Zarówno do kąpieli jak i do moczenia stóp. Fajnie odpręża i relaksuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. I pomyśleć, że za pół roku będę pozbawiona kąpieli w wannie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez wanny bym chyba nie wytrzymała, uwielbiam długie kąpiele ;)

      Usuń
  7. z tych znam owoce cytrusowe świetne są, a z tych nowych w tej chwili mam morską, fajnie barwi wodę

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiałam te sole pod prysznic :) Moi rodzice mieli pewnego rodzaju szał na nie, że miałam wszystkie na raz xD Ładnie wyglądały ustawione w rządku nad wanną :) Teraz ne pewno wypróbuję nową serię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawię sobie jakąś chyba dopiero na wakacje, bo teraz już i tak mnie poganiają, że za długo siedzę w łazience, a przecież z tej wanny nie chce się wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może dzięki soli sami zaczną dłużej siedzieć w wannie i zrozumieją Twoje długie wannowe wylegiwania? :)

      Usuń
  10. Też je bardzo lubię, owoce cytrusowe oszczędzam jak się da, jeden słoiczek już zużyłam, ten od Ciebie ;) Pozostała resztka drugiego.
    Z nowej edycji mam bambus i trawę cytrynową i lotos, obie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega ciekawa jestem tych nowych, na pewno się na nie skuszę :)

      Usuń
  11. Ciekawią mnei zapachy :) Z pewnością zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja biorę zawsze prysznic, więc na nic mi ta sól, ale mam chrapkę na lawendową i ciekawi mnie mleko&miód :) zakupię mamie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wykorzystać ją do moczenia stóp :)

      Usuń
  13. ja używałam tylko soli mleko i miód- tylko ten zapach mi pasuje i na inne pewnie się nie skuszę niestety :-p a z tej jestem zadowolona :)
    subskrybuję i zapraszam do mnie la-mujer-perfectaa.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam lawendową, używam do kąpieli stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lotos i morska są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moja ulubiona to ta lawendowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A czy znacie dziewczyny może sól z Morza Tyreńskiego? Ostatnio się na coś takiego natknęłam i nie wiem czy warto spróbować. Ktoś coś? :) http://spadomestica.eu/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wystarczy miska z ciepłą wodą i kąpiel dla stóp niezastąpiona i chce się jeszcze. Ja wypróbowałam bursztynową, gorąco polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również używam tych soli i są naprawdę godne polecenia. Od kad ich używam skończyły się moje problemy z wysuszona skóra. Polecam ��

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...