wtorek, 23 kwietnia 2013

Original Source Lime - limonkowy żel pod prysznic

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję płynu pod prysznic Lime (z limonką) od Original Source. Produkt kupiłam w Biedronce w promocji 2 za 10,99 zł / 2 x 250ml (zakupowy haul - klik) (stała cena ok. 10 zł sztuka).

Ze strony producenta:
Intensywnie orzeźwia!
Limonka niezbyt często występuje w roli głównej. W naszym żelu pod prysznic wiodła prym zanim neony stały się obowiązkiem sezonu wiosna-lato 2012. Gwarantujemy, że limonkowy prysznic nakręci Cię na cały dzień ... bardziej niż modżajto na sobotni wieczór.
Użyliśmy 40 prawdziwych limonek do stworzenia jednej butelki tego pełnego owocowej energii żelu pod prysznic. Żadna z nich nie przyznaje się do jakichkolwiek związków z rutyną, nawet po solidnym wycisku.

40 limonek w 1 opakowaniu to nasz sposób na intensywny prysznic. Polubisz albo znienawidzisz. Ty decydujesz.




Sposób użycia:
Wylej na dłoń i poczuj intensywną naturalność.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Citrus Aurantifolia Oil, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Benzotriazolyl Dodecyl p-Cresol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, BHT, Limonene, Linalool, Citral, CI 19140, CI 42090.

Moim zdaniem:
Szczerze mówiąc po poprzedniej recenzji (klik) żelu o zapachu czekolady z pomarańczą myślałam, że moja przygoda z firmą Original Source się zakończy, ale z racji promocji postanowiłam dać jeszcze jedną szansę kosmetykom tej firmy. Czy była to dobra decyzja?
Już w sklepie żel o zapachu limonki ujął moje serce i jak najszybciej chciałam go użyć. Orzeźwienie i jeszcze raz orzeźwienie! Muszę przyznać, że jeśli chodzi o walory zapachowe to firma spisuje się doskonale, szkoda tylko, że po kąpieli zapach nie pozostaje na skórze.



Opakowanie, jak w przypadku wersji czekoladowo-pomarańczowej, jest plastikową buteleczką z zatrzaskowym wieczkiem. Niestety, producenci zrezygnowali z silikonowego zaworka tzw. korka niekapka, dzięki któremu żel nie wycieka, co w wersji limonkowej daje oczywiście efekt odwrotny.

Konsystencja żelu, ku mojemu zdziwieniu, również jest nieco inna. Poprzednio była to galaretowata substancja, którą ciężko było rozprowadzać na ciele, tutaj mamy do czynienia z rzadką konsystencją, czasami mam wrażenie, że zbyt rzadką, ale i tak w porównaniu do poprzednika, należy się za to plus, ponieważ dzięki temu żel jest bardzo wydajny.
Warto tutaj również dodać, że kosmetyk dobrze myje i świetnie się pieni.



Szczerze przyznaję, że w porównaniu do wersji czekoladowo-pomarańczowej zaskoczyłam się na plus (nie licząc zaworka) i nie żałuję, że dałam żelom jeszcze jedną szansę. Zapach może i nie pozostaje na ciele, ale dochodzę do wniosku, że czasami warto rozkoszować się jedny, zapachem podczas kąpieli, a później użyć balsamu lub perfum o całkiem innym zapachu, dzięki czemu nic nie będzie ze sobą się gryzło.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Zapach
+ Konsystencja
+ Opakowanie
+ Wydajność
+ Dobrze się pieni
+ Nie wysusza
+ Nie uczula
+ Cena

Minusy:
- Zapach nie pozostaje na ciele
- SLS w składzie
- Brak korka ‘niekapka’ (zastosowanego w innych wersjach żelu)

Lubicie jak żel lub płyn do kąpieli pozostawia na skórze zapach, a może wolicie wersje bezwonne?

11 komentarzy:

  1. Miałam tą wersję zapachową i jest na prawdę świetna. Daje mega orzeźwiającego kopa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam, ale nie wiem czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, na fajną promocję trafiłaś :) Nie miałam jeszcze tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jak mi ładnie pachnie, ale nie musi koniecznie zostawać dłużej na skórze, a nawet wolę żeby nie zostawało, bo potem i tak używam perfum czy chociaż mgiełki, a takie zmieszane zapachy to nienajlepszy pomysł. :P

    Chyba kupię sobie któryś z tych żeli, bo już kolejna osoba mówi o świetnych zapachach. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze żadnego z tych żeli, ale ten wąchałam i jest bardzo orzeźwiający i fajny :) dziwne, że nie ma tego korka ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za zapachem limonki, więc pewnie bym nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam orginal source, a limonka to dla mnie miód na ciało :P nie wiem czemu jeszcze tego nie dopatrzyłam w swojej biedrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach limonki kusi, lubię żele tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji używać tych żeli, ale ten wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze żelu tej marki-choć sprawdzałam ich zapach w sklepie i kuszą - nie powiem;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...