niedziela, 7 kwietnia 2013

Lakier do paznokci Hean I Love nr 826

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję lakieru do paznokci Hean I Love w kolorze 826. Dostałam go od Natalii Wabich (za co bardzo dziękuję!), na blog której serdecznie zapraszam! Cena lakieru to 4,99 zł / 6 ml.

Ze strony producenta:
MIŁOŚĆ od pierwszego wejrzenia..
Łatwo i równomiernie rozprowadza się na powierzchni paznokcia. 
Nie pozostawia smug. Kryje kolorem już po pierwszej warstwie.
Optymalną trwałość uzyskamy nakładając drugą warstwę po 3 minutach od nałożenia pierwszej warstwy.
Nie zawiera szkodliwych związków: toluenu, formaldehydu i kamfory.

      nr 826
Moim zdaniem:
Lakier ma niewielkie opakowanie - 6ml, z racji czego jest większe prawdopodobieństwo, że zużyjemy go do końca i że w razie wyjazdu, bez problemu zmieścimy w kosmetyczce.


Pędzelek jest mały, ale dzięki temu możemy precyzyjnie pomalować paznokcie. Konsystencja wręcz idealna, nie za rzadka, nie za gęsta. Zgodnie z obietnicami, lakier dobrze się rozprowadza, nie robi smug i nie rozlewa się na skórki. 

Hean nr 826 w połączeniu z NYC nr 105 - klik
Jeśli chodzi o krycie, to również muszę zgodzić się z producentem, jedna warstwa wystarczy, chociaż trzeba się postarać, aby ładnie i równomiernie pomalować paznokcie za pierwszym razem. Ja dla mocniejszego koloru nakładam dwie warstwy. Dużym plusem lakieru jest jego szybkie wysychanie.
Co do trwałości produktu, to szczerze powiem, że niestety nie jest najlepsza, wytrzymuje średnio 2-3 dni bez uszkodzeń, po tym czasie zaczyna odpryskiwać.

Stan lakieru po 4 dniach od pomalowania
Muszę przyznać, że prócz trwałości (tutaj na pewno w grę wchodzą poprawki co kilka dni) lakier ogólnie jest bardzo fajny i będę do niego wracać. 
Podsumowanie:
Plusy:
+ Pigmentacja
+ Konsystencja
+ Pędzelek
+ Aplikacja  
+ Czas schnięcia
+ Łatwo się zmywa
+ Skład
+ Cena

Minusy:
- Trwałość

Miałyście kiedyś  do czynienia z kosmetykami firmy Hean, co polecacie? 

8 komentarzy:

  1. Ladniutki :) Ja wygralam z tej serii 2 lakierki na stronie Hean: 222 i 224, ale ejszcze nie testowalam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam morski z tej serii i uwielbiam ten kolor nawet doczekał się miejsca w nagłówku;p
    Ten błękitny bardzo ładny, jak bezchmurne niebo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, a ten top wczoraj miałam przyjemność testować u koleżanki. :-)

    Zapraszam do mnie,
    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię niebieskiego, a z Hean nie miałam jeszcze żadnego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor - idealny na lato :) lakierów hean nie znam, nie mam dostępu do tej marki stacjonarnie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo trwałości - bardzo mnie skusiłaś tym lakierem ;) śliczny jest, a krycie i wysychanie to wielkie atuty. Na pewno wypróbuję jakiś kolorek. A firmę Hean lubię za moją ulubioną pomadkę Vitamin Coctail w kolorze Macchiato ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...