środa, 3 kwietnia 2013

Brązowy żel stylizujący do brwi od Wibo

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję Eyebrow Stylist - brązowego żelu stylizującego do brwi od firmy Wibo, który kupiłam w Rossmannie w promocyjnej cenie 5,69 zł / 8ml (stała cena 9,49 zł).



Ze strony producenta:
Tusz do stylizacji brwi
- wyeksponowany kolor oczu
- dopasowanie brwi do kształtu twarzy
- skorygowanie niedoskonałości poprzez optyczne zagęszczenie brwi

Pomocna przy codziennych zabiegach upiększających może okazać się nowość firmy Wibo - Eyebrow Stylist. Jest to brązowy tusz do stylizacji brwi, dzięki któremu w prosty i szybki sposób, będziemy mogli podkreślić brwi i nadać im idealny kształt. Zastosowanie kosmetyku pozwoli skorygować niedoskonałości brwi: optycznie je zagęści, doda koloru oraz zatuszuje nierówności. Dodatkową zaletą tuszu jest żelowa konsystencja, która pozwala na równomierną i dokładną aplikację kosmetyku.


Skład:
Aqua, Glycerin, Acrylates/Palmeth-25 Copolymer, Mica, CI77491, CI77499, CI77891, Phenoxyethanol, Sodium Dehydroacetate, Potassium Sorbate. Potasium Hydroxide, Allantoin, Ethylexylglycerin, Bisabolol, CI 75470.

Moim zdaniem:
Mój naturalny kolor brwi to ciemny brąz, z racji czego kosmetyki przyciemniające nie są mi potrzebne, ale ze względu na promocję zdecydowałam się kupić i przetestować produkt. Pomyślałam wtedy, że kupuję go w celu ułożenia niesfornych włosków i nadania ładnego kształtu moim brwiom. Czy się sprawdził?


Początkowo bardzo bałam się, że po użyciu żelu moje brwi będą jaśniejsze niż przed aplikacją. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca, wręcz przeciwnie brwi zostały przyciemnione i to do tego stopnia, że ich kolor spokojnie mogłabym porównać do koloru węgla. Kruczoczarne brwi? Przecież to brązowy żel stylizujący pomyślałam. 

Zmyłam makijaż i ponownie nałożyłam kosmetyk, tym razem zdecydowanie oszczędzając na jego ilości. To był strzał w 10. Brwi zostały delikatnie przyciemnione i podkreślone idealnym, równym kształtem, bez niesfornych włosków sterczących w każdą stronę.

Przy aplikacji musimy bardzo uważać, ponieważ z racji sporawej szczoteczki, którą w tym przypadku uważam za wadę (trudno pomalować brwi przy końcach) i dużej pigmentacji nietrudno o niechciane plamy czy zbyt ciemny kolor.

Jako ciekawostkę powiem Wam, że po wyjęciu szczoteczki z opakowania i spojrzeniu pod światło na żel, widać migoczące wielokolorowe drobinki, natomiast na brwiach po nich ani śladu.

Jeśli chodzi o trwałość kosmetyku, to makijaż bez problemu wytrzymuje cały dzień, co uważam za duży plus.


Podsumowanie:
Plusy:
+ Kolor
+Możliwość budowania odcienia
+ Wyrównanie kształtu
+ Ułożenie brwi
+ Konsystencja
+ Brak sklejenia
+ Brak grudek
+ Trwałość
+ Wydajność
+ Opakowanie
+ Cena

Minusy:
- Aplikacja
- Szczoteczka

Używacie czegoś do pokreślenia brwi? 
A może używałyście właśnie żelu od Wibo, jak wrażenia?

Przypominam o rozdaniu, pozostało już tylko kilka dni na Wasze zgłoszenia:



10 komentarzy:

  1. nie używałam tego żelu i raczej nie kupię ze względu na sporą szczote :( używam tylko kredki z Essence i szczoteczki z maskary do przeczesywania i jest idealnie :) Może kiedyś kupię jakiś bezbarwny żel do utwardzenia niesfornych kosmyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ostatnio kupić ten żel, ale nie byłam w Rossmanie :)
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić, bo czegoś takiego szukam właśnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dzisiaj się nad tym kosmetykiem w Rossmannie zastanawiałam i nie wierzyłam że efekt może być zadowalający, a tu post u Ciebie i miłe zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny produkt,szukam własnie czegos do stylizacji brwi :)
    zapraszam do mnie na konkurs :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/2013/04/konkurs-velvet-i-myszowe-nowinki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten żel.
    Dzięki niemu odkryłam jak ładnie wygląda buzia z podkreślonymi brwiami.

    OdpowiedzUsuń
  7. brwi podkreślam najczęściej paletką do brwi catrice. używałam również żelu z delii - sprawdzał się super. w kosmetyku wibo trochę martwi mnie ten kolor.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. używam tego żelu, jednak ja mam z inną szczoteczką, taka podłużną i prostą, zdjęcie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...