sobota, 16 marca 2013

Zakupowy haul 5

Witajcie, ostatnio nazbierało mi się kilka nowości, więc postanowiłam zrobić dla Was zakupowy haul. 

Zobaczcie co i gdzie udało mi się upolować:

1. Ming Shu, woda perfumowana 50 ml | Yves Rocher cena w promocji 39,00 zł (stała cena 135,00zł)
2. Natritive Vegetal, 7-dniowy program do pielęgnacji suchej skóry | Yves Rocher 5,90 zł
3. Bell, liquid eye-liner konturówka w płynie | Biedronka 5,99 zł
4. Verona Laboratories, krem do twarzy i ciała 250 ml – kozie mleko & wanilia /  papaja & granat | Cosmedica w promocji 1+1 gratis – cena za 2 
    kremy 7,99 zł
5. Ricco, żel pod prysznic z drobinkami złota | żel dostałam, więc nie znam jego ceny (dodałam     go jako ciekawostkę :))
6. Original Source, żel pod prysznic – Lime / Mango & Macadamia | Biedronka 2 szt. za 10,99 zł
7. Si, cień do powiek neon 30 x pink | Sinsay 5,99 zł
8. Cien, kremowy żel pod prysznic milk & aloe vera | Lidl 3,49 zł
9. Joanna z Apteczki Babuni, wzmacniająca odżywka do włosów | Rossmann 4,99 zł
10. Manhattan, cienie do powiek | Pepco 9,99 zł
11. Verona Laboratories, krem do rąk – papaja & granat (rewitalizująco-odżywczy) / aloes & rumianek (pielęgnująco-nawilżający) | Cosmedica 
      w promocji 1+1 gratis – cena za 2 kremy 4,99 zł
12. Dentalux, plyn do płukania jamy ustnej 500 ml sensitive / x-tra mint | Lidl 5,99 zł za sztukę
13. Bell, lakier do paznokci przepuszczający powietrze Air Flow Lotus Effect nr 32 | Biedronka 5,99 zł
14. Cien, zmywacz do paznokci Classic | Lidl 5,99 zł

Wszystkie z powyższych kosmetyków kupiłam po raz pierwszy. Najbardziej ciekawa jestem jak się sprawdzą kremy z firmy Verona Laboratories. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą marką, a muszę przyznać, że produkty były śmiesznie tanie.

Jeśli chodzi o zadowolenie to najbardziej cieszę się z zakupu wody perfumowanej Ming Shu, której zapach uwielbiam, jednak jej cenę regularną mniej. Widząc promocję w sklepie nie mogłam się powstrzymać i kupiłam zapach. Co z tego, że na półce mam z 15 flakonów innych perfum... ;) A co, raz się żyje!

Którego z produktów jesteście najbardziej ciekawe? A może już używałyście czegoś z powyższej listy? Jeśli tak, to chętnie poznam Wasze opinie :)!

21 komentarzy:

  1. Widać, że zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super zakupki :) Tez krem owocowy z werony mnie ineteresuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam żele OS - dokładnie te dwa :) także zakupione w Biedronce :)
    Uwielbiam je, jeśli chodzi o zapach, tylko szkoda,że nie utrzymuje sie on na skórze. Żele moim zdaniem lekko wysuszają. Jednak ja i tak bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapach OS Mango&Macadamia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa linera z Bell i cieni z M. :) Dobra oferta wody perfumowanej ;o takie okazje sa najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no sporo tego, jestem ciekawa kremów z Verony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe te kosmetyki z Verony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi mnie ten eyeliner z Bell ;) mój mi się już kończy i szukam jakiegoś, myślę o Wibo, ale sama nie wiem..
    Zapraszam do siebie na posta, w którym opisuję jak zrobić 3warstwowe latte w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego słyszałam o eyelinerze z Wibo :)

      Usuń
  9. ;O Widze , że zakupy udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te żele original source :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja może trochę nie na temat, ale chciałam Ci powiedzieć, że przepięknie prowadzisz bloga - bardzo podoba mi się grafika i świetnie obrobione zdjęcia (chętnie dowiem się jakim sprzętem robisz fotki, jakie światło, gdzie je obrabiasz?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Zdjęcia robię canonem 50d, ale to co jest na blogu, to przede wszystkim zasługa obróbki w Photoshopie - niestety, aby uzyskać jednolite białe mam sporo roboty :(. Światło bardzo różnie, czasami dzienne, czasami 2 halogeny 50w, również lampa błyskowa albo żarówka, ale przeważnie to połączenie kilku źródeł światła razem :) Za jakiś czas na pewno zrobię o tym osobny post i dokładniej wszystko wyjaśnię. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Czekam w takim razie z niecierpliwością na post. Tak myślałam, że to sprawka PS, który niestety jest dla mnie czarną magią, ale może w przyszłości się podszkolę:))
      Dzięki za odpowiedź:) pozdrowionka.

      Usuń
  12. Żele OS bajka mozna jeść łyżkami, ale to chyba kazdy wie i potwierdzi ! Czekam na promocję płynów do kąpieli z tej samej serii bo są bajeczne!

    Jak zwykle masz dar do trafiania w tanie i świetne specyfiki. Powiem szczerze, iż troszkę zazdroszczę :)

    PS Postanowiłam wrócić do blogowania, pod nowym nickiem {już nie jako "Damonowa"} i z nowym blogiem. :) Pozdrawiam. my-worldwide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uuu jaka fajna promocja na te kremy Verony, jestem ich bardzo ciekawa! zarówno tych do ciała, jak i do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...