wtorek, 19 marca 2013

Babydream szampon do włosów

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję szamponu do włosów dla dzieci firmy Babydream. Produkt kupiłam w Rossmannie za ok. 4 zł / 250ml.
Z opakowania:
Szampon babydream myje i pielęgnuje włosy i skórę głowy niemowlęcia szczególnie delikatne i dokladnie. Wyciąg z kiełków pszenicy umożliwia łatwe rozczesywanie.
- bez środków barwiących i konserwujących
- pH neutralne dla skóry
- z rumiankiem i pantenolem
- nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego


Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Extract, Parfum.


Moim zdaniem:
Opakowanie szamponu przyjemne dla oka i co najważniejsze, dzięki zatrzaskowemu wieczku, praktyczne w użyciu. Zapach delikatny, moim zdaniem typowy dla szamponów dla dzieci. Konsystencja lejąca, bardzo rzadka.

Produkt kupiłam skuszona wieloma pozytywnymi opiniami o jego delikatnym składzie i działaniu. Niestety, szampon u mnie się nie sprawdził. Przede wszystkim strasznie plącze włosy i sprawia, że stają się matowe i sztywne. Wiele z Was pomyśli pewnie, że to dlatego, ponieważ moje włosy nie lubią szamponów bez SLS, ale muszę przyznać, że używałam już kilku podobnych i takie problemy nie występowały. Dodatkowo produkt bardzo słabo się pieni, trzeba mocno zmoczyć włosy, aby uzyskać choć delikatną pianę.



Do plusów szamponu muszę zaliczyć to, że nie podrażnia skóry głowy i bardzo dobrze myje, radzi sobie nawet ze zmywaniem olejów. Skład produktu oczywiście również jest zaletą.

Z racji, że specyfik nie sprawdził się u mnie w roli szamponu do włosów używam go do mycia pędzli i jeśli o to chodzi jestem z niego zadowolona.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Dobrze myje, radzi sobie nawet z olejami
+ Nie podrażnia
+ Sprawdza się do mycia pędzli
+ Zapach
+ Skład
+ Cena

Minusy:
- Plącze włosy
- Włosy stają się matowe i sztywne
- Słabo się pieni

  
Używałyście szamponu Babydream? Lubicie go?

Już niedługo będę miała dla Was rozdanie. Bądźcie czujne :).

5 komentarzy:

  1. Ja go kupiłam tez pod wpływem zachwytów na blogach, ale słyszałam również, że plącze włosy co nie ukrywam martwiło mnie, bo moje pukle i tak mają tendencję do plątania się. Jednak szampon na moje włosy działa świetnie i o dziwo wcale ich nie plącze :) Faktycznie idealny do zmywania olejów. Na początku tylko w takim celu go używałam, a ostatnio zaczęłam myć nim włosy nawet wtedy gdy ich nie olejuję i działa równie dobrze. Włosy są dobrze oczyszczone i miękkie oraz bardzo błyszczące. Także jak widać to zależy od włosów - moje chyba lubią sobie czasem zafundować mycie bez SLSów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym się go bała używać bez odżywki, chociaż moich włosów tak bardzo nie plącze, a mam długie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też się nie sprawdził, teraz czyszczę w nim pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i był taki średni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię go, ale znalazłam lepszy odpowiednik - szampon Bambino, tak samo dobrze myje, ale nie plącze włosów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...