czwartek, 7 lutego 2013

Tusz do rzęs Rimmel Glam' eyes Lash Flirt Volume & Lift Mascara

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję tuszu do rzęs Glam’ Eyes Lash Flirt Volume and Lift firmy Rimmel. Kupiłam go w Pepco za 9,99 zł /8 ml (cena drogeryjna to ok. 25 zł).


Ze strony producenta:
Tusz daje 80% bardziej podkręcone oraz 10 razy pełniejsze rzęsy. Lekka niczym piórko szczoteczka VolumFlex, rozdzielając i podkreślając każdą rzęsę, gwarantuje urzekającą objętość i oszałamiającą długość. Idealna konsystencja pozbawiona grudek.

Skład:
Aqua/Water/Eau, Paraffin, Glyceryl Stearate, Butylene Glycol, Copernicia Cerifera Cera/Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax/Cire De Carnauba, Pvp, Cera Alba/Beeswax/Cire D’abeille, Polysorbate 40, Tribehenin, Calcium Aluminum Borosilicate, Stearic Acid, Oryza Sativa (Rice) Starch, Acrylates Copolymer, Panthenol, Caprylyl Glycol, Hydroxyethylcellulose, Tocopheryl Acetate, Trisodium Phosphate, Talc, Silica, Ethylene/Methacrylate Copolymer, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Titanium Triisostearate. [May Contain /Peut Contenir/+/-: Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499) , Carmine (Ci 75470) , Chromium Hydroxide Green (Ci 77289), Chromium Oxide Greens (Ci 77288), D&C Black No. 2 (Ci 77266), Ferric Ferrocyanide (Ci 77510), Mica, Ultramarines (Ci 77007) , Titanium Dioxide (Ci 77891).



Moim zdaniem:
Tusz kupiłam bez większego zastanowienia. Szczerze mówiąc byłam zaskoczona, że tego typu produkty znajdują się w sklepach Pepco, na pewno jeszcze nie raz tam wrócę w poszukiwaniu kosmetycznych perełek.

Moją uwagę przyciągnęło w pierwszej kolejności opakowanie, które niestety nie wzbudziło moich pozytywnych emocji. Plastikowe czarno-złote, dla mnie tandetne, 8ml opakowanie, które jak się później okazało ulega szybkiemu ścieraniu, nie jest najlepszą wizytówką tego kosmetyku. Mimo wszystko opakowanie posiada także plus, ma płaski spód, dzięki czemu podczas wykonywania makijażu możemy je odstawić na chwilę na półkę.  

Szczoteczka tuszu


Szczoteczka tuszu Glam’ Eyes jest plastikowa. Posiada krótkie ząbki, ale mimo to niesamowicie dobrze radzi sobie z rozprowadzeniem tuszu. Z racji tego, że szczoteczka jest dodatkowo delikatnie wygięta, uzyskamy podkręcone rzęsy.

Podczas aplikacji musimy uważać, ponieważ tusz odbija się na powiecie. Na szczęście wystarczy patyczek kosmetyczny, aby usunąć niekontrolowane plamki.

Tusz na rzęsach prezentuje się bardzo dobrze. Stają wydłużone, podkręcone a także delikatnie pogrubione. Do tego wszystkiego kosmetyk odznacza się niesamowitą trwałością – utrzymuje się caluteńki dzień, chociaż kilka razy zauważyłam lekkie osypywanie.

Produkt nie uczula i w żaden sposób nie podrażnia oczu. Zmywanie nie jest problemem, wystarczy nawet zwykłe mleczko do demakijażu.



Szkoda, że produkt jest tak trudno dostępny, pierwszy raz spotkałam się z nim właśnie w Pepco. W drogeriach kosmetycznych nigdy go nie widziałam, chociaż czytałam, że czasami można go dostać w Rossmannie. Może będzie mi jeszcze dane go kiedyś kupić :). 

Zdradzę Wam, że po tuszu Max Factor 2000 Calorie, o którym pisałam tutaj - klik, jest to mój drugi w kolejności ulubiony tusz. 


Podsumowanie:
Plusy:
+Trwałość
+Wydłużenie
+ Podkręcenie
+ Aplikacja
+ Nie podrażnia
+ Wydajność
+ Konsystencja
+ Brak grudek
+ Szczoteczka
+ Kolor
+ Cena

Minusy:
- Dostępność
- Osypywanie
- Odbija się na powiece
- Opakowanie


Lubicie tusze do rzęs firmy Rimmel? 
A może używałyście właśnie Glam’ Eyes Lash Flirt Volume and Lift?

9 komentarzy:

  1. moja przyjaciółka go bardzo lubi, ja jeszcze nie próbowałam, ale skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy go gdzieś znajdziesz :)

      Usuń
  2. Efekt na rzęsach jest naprawde fajny ale szkoda że się osypuje :/
    :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osypywanie jest bardzo delikatne i tylko wtedy kiedy się sporo majstruje przy oczach ;)

      Usuń
  3. Rzęsy wyglądają mega ;)
    zazdroszczę długości! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś kiedyś bardzo lubiłam ten tusz:)
    byłam też mniej wymagająca więc nie wiem jak by się teraz sprawdził;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne rzęsy Kochana:))) Tuszu nie znam, jakiś z Rimmel miałam, ale nie przypadł mi do gustu i więcej nie kupowałam. Moim ulubionym jest MF 2000 Calorie.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Oj tak, ja właśnie na pierwszym miejscu mam 2000 Calorie, ale opisywany przeze mnie Rimmel dzielnie mu dorównuje.

      Usuń
  6. Daje super efekt :) Bardzo fajny tusz, szkoda, że tak trudno z jego dostępnością...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...