wtorek, 19 lutego 2013

Nowości od Farmony

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać paczkę, którą dostałam od Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. W grudniu firma szukała blogerek do testowania nowości i ku mojej wielkiej radości mój blog znalazł się pośród wybranych.

Już nie mogę się doczekać testowania! Na pewno nie zaskoczy Was fakt, że przez przepiękne zapachy kosmetyków ma się ochotę je po prostu zjeść!


W przesyłce znalazły się:

- Orzechowy scrub do mycia ciała (Muffinki orzechowe z karmelem)
- Szarlotkowe Masło do ciała (Szarlotka z bitą śmietaną i cynamonem)


  


- Szarlotkowy peeling do ciała (Szarlotka z bitą śmietaną i cynamonem)
- Piernikowy balsam do ciała (Korzenne pierniczki z lukrem) 


Próbki:

- Herbal Care – Szampon Łopianowy
- Herbal Care – Balsam Odżywczy do ciała Oliwkowy
- Tutti Frutti – Mus do ciała Figi & Daktyle
- Tutti Frutti – Masło do ciała Karmel & Cynamon



Lubicie kosmetyki od Farmony? 
A może testowałyście już któryś z powyższych?

11 komentarzy:

  1. nie testowałam ale zapachy pewnie mają obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa, nie umiem się ich doczekać w sklepach !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę *.* SZARLOTKA! Z pewnością wylądują w koszyku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, czym robisz foty, że masz takie idealnie białe tło? ;) to zasługa programu, czy masz tak dobry sprzęt? (jaki?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robię Canonem 50D, od niedawna w namiocie bezcieniowym (wcześniej na zwykłym białym brystolu), ale czysto białe tło ciężko uzyskać, więc i tak zdjęcia później obrabiam. W przyszłości może zrobię o tym dokładniejszy post :). Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. ach zapachy mnie kusza ogromnie, czekam na opinie piernika

    OdpowiedzUsuń
  6. o jej boskie *.* zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. aż mi ślinka cieknie jak sobie pomyślę o tych zapachach :)
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania, kosmetyki na pewno cudownie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam cała czwórkę. Obłędne zapachy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...