poniedziałek, 11 lutego 2013

Krem do ciała z masłem Shea i kakao Isana + kremowanie włosów

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję kremu do ciała z masłem Shea i kakao firmy  Isana. Kupiłam go w Rossmannie w promocji za ok. 7,99 zł / 500 ml (stała cena ok 9,90 zł).

 

Z opakowania:
- Dogłębna pielęgnacja skóry suchej
- pH przyjazne dla skóry – tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie

Skład:
Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Ethylexyl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Copernicia Cerifera Cera, Theobroma Cacao Butter, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Isopropyl Palmitate, Carbomer, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Coumarin

Moim zdaniem:
Krem zamknięty jest w plastikowym 500ml opakowaniu, z którego bez problemu wydobędziemy kosmetyk. Konsystencja produktu jest dość rzadka, ale dzięki temu bardzo łatwo go rozsmarować. Kolejnym plusem jest błyskawiczne wchłanianie. Po użyciu kremu skóra jest gładka i dobrze nawilżona.

Na docenienie zasługuje również skład kremu, w którym brak silikonów i parabenów. Wysoko w składzie znajduje się Cocos Nucifera Oil - olej otrzymywany z miąższu orzechów palmy kokosowej. Szczerze przyznam, że po tak tanim kosmetyku tego bym się nie spodziewała, była to oczywiście miła niespodzianka.

Na pewno już wiecie, że krem od Isany idealnie nadaje się do kremowania włosów. Przyznam się, że właśnie w tym celu go kupiłam.

Kremowanie włosów - co i jak?
Krem od Isany nakładamy na włosy kilka godzin przed ich umyciem. Bez obaw możemy nałożyć grubszą warstwę kosmetyku, ponieważ nie powoduje on przetłuszczania się włosów.
Produkt bez problemu się zmywa. Nie musimy nakładać już później odzywki, myślę nawet, że jest to niewskazane, ponieważ możemy tym obciążyć włosy.
Przyznam Wam, że kremowanie włosów przypadło mi do gustu. Włosy są mięciutkie i gładkie, a do tego bardzo dobrze się rozczesują i pięknie pachną. Z racji składu kosmetyku, kremowanie włosów tym kremem, możemy potraktować jako olejowanie włosów.



Podsumowanie:
Plusy:
+ Nawilżenie
+ Odżywienie
+ Wygładzenie
+ Szybkie wchłanianie
+ Wydajność
+ Brak tłustego filmu
+ Idealny do kremowania włosów
+ Konsystencja
+ Zapach
+ Opakowanie
+ Skład
+ Pojemność
+ Cena

Minusy:
- Skromny opis na opakowaniu

Używałyście juz kakaowego kremu do ciała od Isany? A może stosujecie go również do kremowania włosów? Jak się sprawdza?

23 komentarze:

  1. ta pojemność mnie przeraża :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy kremowaniu włosów można całkiem szybko opróżnić cały pojemniczek :).

      Usuń
  2. Zachęciłaś mnie do jego kupna, ale w celu kremowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę przeczytać coś więcej na temat kremowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. baaardzo go lubię - zarówno do ciała, jak i do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba zakupie go do włosów :)



    Zapraszam do mnie, obserwujemy? :)


    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie go muszę kupić, chociaż obawiam się tej pojemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie przerzuciłam się na kremowanie jak dotąd jestem wierna olejom - jednak jak je wykończę to może sięgnę po kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kremować włosy, stosuję na zmianę z olejkami;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam go, nie widziałam go nawet u siebie w Ross, ale ostatnio zużywam krem z biedronki do włosów ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo czytałam o tym kremowaniu włosów i chyba jak zawitam w rossmannie to go zakupię i spróbuję. W końcu jak efekt na włosach mi się nie spodoba to krem zawsze się zużyje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten krem - za skład, zapach, cenę, wydajność - wszystko! :) I do ciała i do włosów jak najbardziej ;) Nawet za cenę regularną się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przed jego kupnem powstrzymują mnie tylko moje zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno go spróbuję, nie wiem tylko kiedy;P
    Świetny nagłówek aż mi się lato zamarzyło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) chciałam własnie żeby się kojarzył z ciepłymi dniami... strasznie tęskno mi za wiosną i latem!

      Usuń
  14. bardzo lubię to smarowidło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zarówno do kremowania ciała jak i włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam go do kremowania ciała . Jego zapach mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za ten post! Od dawna zastanawiałam się, jak kremować włosy ;) Mam ten balsam i jest cudowny - zużyłam go do ciała ;) Teraz już się kończy i właśnie kupiłam jakąś nowość z tej serii - granat i figę. Pachnie cudownie owocowo, a do tego pana na pewno jeszcze powrócę nie raz, nie dwa... (uwielbiam ten zapach czekolady). Może tym nowym nakremuję włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować z tą figą i granatem, ale przed zastosowaniem lepiej sprawdzić skład, może się okazać, że nie nadaje się do włosów. Opisywany przeze mnie na pewno jest bezpieczny :)

      Usuń
  18. Ale ma plusów :) Muszę go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ma cudowny zapach! Jak dla mnie ma same plusy, czasem kupuję ten, czasem wersję "oliwkową". Nie wiedziałam, że można go wykorzystać do włosów! Chyba spróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...