wtorek, 26 lutego 2013

Baza pod podkład od KOBO - Smooth Make-up Base

Witajcie dzisiaj mam dla Was recenzję bazy wygładzającej pod podkład firmy KOBO (Smooth Make-up Base), którą miałam przyjemność dostać jako jedną z nagród wygranych w konkursie na blogu u Orlicy, na który Was serdecznie zapraszam :)! Bazę można kupić w drogerii Natura za ok. 20 zł / 40 ml.


  
Z opakowania:
Baza pod podkład doskonale wygładza i nawilża skórę, ułatwia rozprowadzenie podkładu oraz przedłuża jego trwałość.

Składniki aktywne:
  • Hydromanil (kompleks naturalnych cząsteczek z roślin Tara) aktywnie nawilża skórę przez 24 h.
  • Olejek makadamia - wyraźnie zmiękcza i uelastycznia naskórek oraz łagodzi podrażnienia i wygładza wysuszoną skórę.
  • Alantoina regeneruje naskórek i przyspiesza odbudowę skóry.
  • Kompleks witamin E, C, F tworzy naturalny filtr ochronny na skórze.


Moim zdaniem:
Baza zamknięta jest w przezroczystym, plastikowym opakowaniu. Jedną z jego zalet jest pompka, która zdecydowanie ułatwia używanie kosmetyku. Nie musimy wydobywać produktu palcami, wystarczy kilkukrotne naciśnięcie pompki, a kosmetyk zostanie wyciśnięty na dłoń. Ja bazę wyciskam 4 razy: lewa / prawa część twarzy, czoło i broda i muszę przyznać, że produkt jest niezwykle wydajny. Używam go od ponad 2 miesięcy, a w opakowaniu mam jeszcze mniej więcej 1/5 produktu.



Zapach bazy jest przyjemny (pudrowy) i bardzo delikatny, z racji czego na pewno nie będzie nam przeszkadzać.

Konsystencja produktu dość wodnista o mlecznym kolorze.



Producent zapewnia, że baza wygładza, nawilża, a także  ułatwia rozprowadzenie podkładu i przedłuża jego trwałość. Niestety tutaj nie mogę się do końca zgodzić. Owszem, baza wygładza naszą skórę, dzięki czemu podkład łatwiej się rozprowadza. Nawilżenie skóry również występuje, ale na bardzo krótko... może lepiej by się sprawdził przy tłustej cerze? A czy baza przedłuża trwałość podkładu? Moim zdaniem nie. Niestety, przez powyższe minusy bazę wygładzającą Kobo traktuję po prostu jak krem na dzień, ale mimo jej wad muszę przyznać, że nawet ją polubiłam.


Podsumowanie:
Plusy:
+ Wygładza
+ Nie zapycha
+ Delikatny zapach
+ Opakowanie
+ Pompka
+ Konsystencja
+ Wydajność
+ Cena

Minusy:
- Nie przedłuża trwałości podkładu
- Brak całego składu na opakowaniu

+ / - Nawilżenie


Używacie na co dzień bazy pod podkład? A może polecicie mi coś sprawdzonego?

3 komentarze:

  1. ostatnio zapomniałam całkowicie o bazach pod makijaż. Swego czasu często sięgałam po Perfectionist EL, niby nie typowa baza, a ładnie wygładzała i przedłużała trwałość. Teraz nakładam ją tylko na klientki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ją bardzo lubię, również ją kiedyś recenzowałam. Fajnie nawilża, buzia jest gładka, czasem używam zamiast kremu, żeby nie kłaść tylu warstw na siebie. Co do przedłużania makijażu... hm.. również ostatnio mam zastrzeżenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie przedłuża trwałości makijażu, bo ja głównie na to liczę stosując bazy :)
    masz świetny blog, dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...