piątek, 18 stycznia 2013

Pomadka błyszczykowa Lovely nr 04 | nr 07

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję pomadek błyszczykowych z Lovely. Posiadam dwa kolory  nr 04 i nr 07. Obie kupiłam w Rossmannie w promocji - 40% (klik) za  5,09 zł / szt (stała cena 8,49 zł).



Ze strony producenta:
Pomadka błyszczykowa- KOLOROWE NAWILŻENIE
Nowość Lovely! Nawilżająca pomadka błyszczykowa o 8 odcieniach dla każdej z nas. Klasyczne kolory dla dziewczyn lubiących stonowany makijaż a także krzykliwe odcienie dla imprezowiczek. Lekka i przyjemna konsystencja delikatnie nawilża usta, pozostawiając na nich delikatne refleksy mieniące się w blasku słońca.  Utrzymuje się na ustach dłużej niż błyszczyk. Lekka i delikatna formuła nawilży Twoje usta gwarantując przyjemny zapach podczas aplikacji.

Moim zdaniem:
Pomadki zamknięte są w różowo-fioletowym plastikowym opakowaniu, które posiada przezroczystą górę, dzięki czemu  mając więcej niż jedną sztukę bez jej otwierania możemy rozpoznać kolor. Produkt wygodnie się wykręca, a zamyka z charakterystycznym kliknięciem. Na duży plus zasługuje również to, że opakowanie nie otwiera się w torebce, a logo firmy pozostaje niestarte.
Zapach przyjemny, trochę słodki. Po nałożeniu na usta staje się niewyczuwalny.

Muszę przyznać, że pomadki przypadły mi do gustu. Na ustach prezentują się znakomicie. Dobrze się rozprowadzają, nie podkreślają suchych skórek, ładnie nabłyszczają, a do tego nawilżają usta. Producent zapewnia, że kolor utrzymuje się dłużej niż błyszczyk i tu ma zdecydowaną rację. Co prawda, trwałość pomadek nie powala na kolana  (2 - 3 godziny z jedzeniem i piciem), ale myślę, że jak na produkt w tej cenie i porównanie go do błyszczyka, to spisuje się przyzwoicie.


Kolor 04 – różowy z mini drobinkami
Ten kolor podbił moje serce do tego stopnia, że robiąc zakupy dzień po dniu, dwa razy wybrałam ten sam kolor, będąc pewna, że poprzedniego dnia wybrałam na pewno inny. Tym samym jedną pomadkę mam na zapas.



 



Kolor 07- różowo-czerwony perłowy






Podsumowanie:
Plusy:
+Kolory
+Nawilżenie
+Nabłyszczenie
+Opakowanie
+ Cena

+/- Trwałość – jeśli chodzi o stosunek trwałości do ceny, to jak najbardziej dałabym tutaj +, ale na pewno nie jedna z Was wymaga od pomadek większej trwałości niż 2-3 godziny, wtedy produkt zasługuje niestety na -.

Miałyście którąś z pomadek błyszczykowych od Lovely? 
Jesteście z nich zadowolone?

19 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentują na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie sliczne;) jak dla mnie bomba;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej serii 01. Nie wiem jakim cudem od razu mi się złamała (chyba mam do tego talent), al i tak uwielbiam to uczucie miękkości jak mam ją na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowałam też na niego, ale już nie było :(

      Usuń
  4. Oj widzę, że coś dla mnie.. Muszę się im przyjrzeć jak będę w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. W poniedziałek idę po 4:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się koniecznie jak się sprawdza :)

      Usuń
  6. Również mam 04 i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam 4 jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 04 cudowny kolor :) Też się skusiłam na taką pomadkę, ale nie pamiętam już jaki to był kolor ;) Niemniej jednak jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja znów strasznie nie lubię pomadek z drobinkami, perłowych, gdyby nie to, kolory ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor 04 drobinki ma widoczne jedynie w opakowaniu, na ustach ich nie widać :).

      Usuń
  10. mimo, że przygotowałaś piękny post, śliczne, wyraźne zdjęcia, to efekt, jaki pomadki te pozostawiają na ustach, jak i kolory w ogóle nie trafiają w me gusta:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś innego i to bardzo dobrze, tak to by było nudno na tym świecie :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...