środa, 30 stycznia 2013

BeBeauty Hydro Effect - micelarny żel do mycia i demakijażu twarzy

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję micelarnego żelu do mycia i demakijażu twarzy i oczu firmy BeBeauty. Produkt kupiłam w Biedronce za 4,99 zł / 150 ml.

  
Ze strony producenta:
Hypoalergiczny preparat w postaci żelu micelarnego delikatnie oczyszcza wrażliwą skórę twarzy i oczu. Struktury micelarne zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania, dokładnie usuwają makijaż i zanieczyszczenia nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka.
Zawarty w preparacie d-panthenol zapewnia naturalny poziom nawilżenia, łagodzi podrażnienia oraz przynosi uczucie natychmiastowego ukojenia. Skóra staje się gładka i czysta. Odzyskuje uczucie świeżości i komfortu.


Sposób użycia:
Niewielką ilość preparatu rozprowadzić na powierzchni twarzy i oczu. Następnie dokładnie spłukać wodą.



Skład:
Aqua, Propylene Glycol, Disodium Cocoamphadiacetate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl  Acrylate Crosspolymer, Poloxamer 184, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sophora Japonica Leaf Extract, Panthenol, Sodium Hydroxide, Sodium Citrate, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone.
Moim zdaniem:
Pierwszy raz miałam do czynienia z żelem micelarnym i muszę przyznać, że od razu się polubiliśmy.
Kosmetyk zamknięty jest w miękkiej tubce z zatrzaskowym wieczkiem, co bardzo ułatwia jego użytkowanie. Konsystencja produktu to gęsty żel, ale mimo to łatwo rozprowadza się na twarzy.



Żel możemy używać do zmywania makijażu. Z racji tego, że nie szczypie w oczy, bez problemu pozbyjemy się również makijażu oczu. Podrażniona skóra także nie wyklucza używania żelu, a nawet wręcz przeciwnie, ponieważ produkt w swoim składzie posiada d-panthenol, który łagodzi podrażnienia.
Muszę przyznać, że naprawdę bardzo dobrze się spisuje.  Po użyciu kosmetyku skóra jest dobrze oczyszczona, gładka i co ważne, nie jest wysuszona ani ściągnięta.



Co ciekawe, krąży plotka, że skład żelu firmy BeBeauty łudząco przypomina skład micelarnego żelu firmy Tołpa. Sprawdziłam to i faktycznie tak jest, różnią się tylko jednym składnikiem. Co ważne, ten drugi kosztuje ok 25 zł, więc może w tym przypadku nie warto przepłacać?


Podsumowanie:
Plusy:
+ Dobrze oczyszcza
+ Nie szczypie w oczy
+ Nie podrażnia
+ Nie wysusza
+ Nie ściąga skóry
+ Konsystencja
+ Wydajność
+ Skład
+ Zapach
+ Opakowanie
+ Cena

Minusów żadnych nie zauważyłam.

Miałyście do czynienia z kosmetykami firmy BeBeauty? 

Jaki jest Wasz ulubiony?

11 komentarzy:

  1. z be beuaty lubie kosmetyki do kapieli, tego nie uzywalam ale z checia wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie już druga tuba jest w użytku i na dniach kupuję trzecią:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten żel! Głównie za to, że nie szczypie w oczy ;) ma cudowny zapach i skóra jest odświeżona po jego użyciu :) Kupiłam ostatnio płyn micelarny BeBeauty - jestem w fazie testów, ale zapowiada się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buuu, a u mnie on nic a nic nie zmywa, tylko rozmazuje caly makijaż oczu po twarzy i tak zostawia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też czasem się tak robi (szczególnie z tuszem), ale wtedy myję twarz drugi raz i jest już dobrze :)

      Usuń
  5. cieszę się, że tak fajnie się sprawdza, bo czeka u mnie w zapasach aż tylko skończę żel Tołpy :) a miałaś może płyn micelarny z BeBeauty? też czeka u mnie na testy

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się w 100% jest wręcz idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten płyn micelarny-mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. używam go do porannego przemywania twarzy i na pewno będę do niego wracać - świetny produkt w niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...