środa, 5 grudnia 2012

Fryzura na konkurs - dobierany warkocz i kłosek w roli głównej

Witajcie, dzisiaj nietypowo chciałam Wam pokazać co udało mi się przygotować na konkurs u Orlicy. Konkurs u Orlicy - klik
źródło: kosmetyki-Orlicy.blogspot.com


Zadanie konkursowe nie jest trudne, wystarczy się uczesać. Orlica zdradziła również, że najbardziej lubi sploty. 



Z racji, że moje włosy są zbyt długie i nie jestem sama w stanie ich fantazyjnie uczesać, fryzurę wykonałam na włosach mamy. 

Aby odjąć modelce kilka lat chciałam żeby wykonana fryzura była jak najbardziej dziewczęca, ale też nie dziecinna. Postanowiłam połączyć pokolenia. 

Z  jednej, prawej strony zrobiłam warkocz dobierany z dołu, wyglądający trochę jak korona, który idzie przez całą głowę do lewej strony, przez co nadaje poważniejszy charakter. Z drugiej wykonałam dobierany warkocz z boku, kojarzący mi się z latami młodości.  Na koniec oba dobierańce połączyłam w jeden kłosek. Pracę zakończyłam poprzez wpięcie kwiatka. 

Zrobienie fryzury okazało się trudniejsze niż myślałam. Włosy mojej mamy są cieniowane i niesforne kosmyki nie chciały współpracować, ale z racji, że mama ma również bardzo słabe włosy postanowiłam nie używać lakieru.

Fryzura jest dość uniwersalna dlatego też będzie idealna na studniówkę, wesele, sylwestra czy randkę :).


Oto co mi wyszło:


Weżmiecie udział w Orlicowym konkursie? A może już wysłałyście swoją pracę?

17 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie! Ja nie umiem nic ładnego zrobić:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, robi wrażenie :) Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna! Chciałabym taką na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie wyszło, widzę, że poprzeczka postawiona wysoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ślicznie! bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta Twoja Mama:) A fryzura - wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za fantazja! Gratuluję pomysłu i ujarzmienia tej burzy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nawet ładnego warkoczyka nie umiem sobie zrobić, a co dopiero takie cudo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałabym ogromny problem żeby samej sobie zrobić taką fryzurę, dlatego robiłam ją na włosach mamy :)

      Usuń
  10. przepiękny jest!! ja próbowałam wielokrotnie i nie potrafie robic francuza za cholere;/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie potrafię tak
    podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...