czwartek, 29 listopada 2012

Zapachowa saszetka do odkurzacza - Ogród Zapachów

Witajcie, dzisiaj kolejny post ‘Dla domu’, tym razem będzie o zapachowych saszetkach do odkurzacza. Produkt o zapachu kwitnącego bzu otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Ogród Zapachów, za co bardzo dziękuję.





Produkty dostępne są w Biedronkach w cenie 2,99 zł (za 2 saszetki).

W ofercie znajdują się 3 warianty zapachowe:
- kwitnący bez
- soczyste cytrusy
- orientalna pomarańcza


Co i jak?
Opakowanie składa się z dwóch saszetek, które wypełnione są pachnącymi granulkami. Użycie ich jest niezmiernie proste. Aby z naszego odkurzacza zaczął wydobywać się piękny zapach, musimy wysypać zawartość, a następnie po prostu wciągnąć odkurzaczem.

Zrobiłam wszystko jak podano na opakowaniu, a po chwili sprzątania z urządzenia poczułam piękną woń kwitnącego bzu. Zapach był naprawdę bardzo przyjemny, czułam się tak, jakbym stała pod prawdziwym drzewem. Co więcej, początkowo odkurzałam jedynie jeden pokój na piętrze, a zapach rozprzestrzenił się po całym domu. 




Na opakowaniu jest informacja, że można użyć drugiej saszetki, by zapach był bardziej intensywny. Uwierzcie, nie ma takiej potrzeby, zapach jest wystarczająco mocny, a wyczuwalny był do końca dnia.

Przyznam Wam szczerze, że tak przypadły mi do gustu zapachowe saszetki do odkurzacza, że nie wyobrażam sobie sprzątać bez nich. Teraz odkurzanie to przyjemne z pożytecznym. 

Używałyście kiedyś zapachowych saszetek do odkurzacza?

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam te saszetki i jak tylko pojawiają się w Biedronce to kupuję na zapas :) Odkurzania nienawidzę, a te saszetki mi tą znienawidzoną czynność umilają ładnym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja do odkurzacza nie używałam, ale od szafy i butów mam zapachowe saszetki, które uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam! Muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też je dostałam, są super :) jak na codzienne odkurzanie to pachną strasznie długo! :D
    cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa te saszetki sama też niedawno zaczęłam ich używać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie wkłady do odkurzacza, bo niestety, często jest tak, że oko może i się cieszy po sprzątaniu, ale nos już niekoniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja tak nie lubie zapachu odświeżaczy :) widziałam je w sklepie i zastanawiałam się czy nie kupić, ale sztucznie mi śmierdziały , a ja takich zapachów nie lubię. I na dodatek w domu cały czas wąchać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A chciałam je kupić z miesiąc temu! Powiedz mi, czy zapach jest wyczuwalny tylko przy pierwszym odkurzaniu, czy może przy drugim (po tygodniu dajmy) również go czuć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest wyczuwalny przy kolejnych odkurzaniach, również po tygodniu i dłużej :)

      Usuń
  9. obecnie używam saszetek FM i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie zapachy do odkurzacza, bo pozostawiają w pokoju przyjemny zapach :) saszetek jeszcze nie miałam, ale miałam takie nasączone wkłady - spisywały się świetnie.
    co do lakierów z golden rose, to ja absolutnie cię nie zniechęcam do zakupu! tylko ja spodziewałam się innego efektu. postaram się wstawić na bloga efekty w najbliższym czasie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł!
    Choć ja po odkurzaniu po prostu muszę porządnie wywietrzyć! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja użyłam ostatnio tych 'pastylek' do odkurzacza o zapachu bodajże mango, które są dostępne w rossmannie i niestety klapa ;( nic a nic ich nie czuć, mimo że były wrzucone do dopiero co wymienionego worka. muszę spróbować tej Twojej saszetki :)
    Pozdrawiam cieplutko i dziekuję za komentarz (dodaję oczywiście do obserwowanych bo bardzo ciekawe rzeczy tutaj piszesz:))
    PS:recenzja pędzelków z Ecotools do cieni i różu będzie choć nie wiem czy wcześniej czegoś innego nie wstawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rossmannowych pastylek nie używałam, więc porównać nie mogę, ale myślę, że z czystym sumieniem mogę polecić powyższe saszetki ich zapach czuć i to bardzo :). Pozdrawiam

      Usuń
  13. Kurczę żona nakazała mi wygooglować saszetki zapachowe, które zabiją smrodek z odkurzacza i jak tu wybrać te najlepsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prócz saszetek z Ogrodu Zapachów nic innego nie miałam, więc ciężko mi powiedzieć które są najlepsze, ale mogę zapewnić, że te których używałam są naprawdę godne uwagi :).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...