sobota, 24 listopada 2012

Maseczka nawilżająca Rival de Loop Hydro Freuchtigkeitsmaske

Witajcie! Jakiś czas temu, podczas promocji w Rossmannie, kupiłam kilka maseczek z firmy Rival de Loop. W cenie promocyjnej, za każdą  z nich zapłaciłam 1,19 zł, stała cena to 1,69 zł. Dzisiaj będzie o jednej z nich – Hydro Freuchtigkeitsmaske – maseczka nawilżająca z olejkiem z awokado oraz olejkiem migdałowym.


Opis producenta:
Maseczka nawilżająca zawiera olejek awokado oraz olejek migdałowy. Nawilża skórę i dostarcza jej lipidów. Dodatek pantenolu łagodzi podrażnioną skórę.

Sposób użycia:
Po oczyszczeniu skóry nałożyć na skórę twarzy omijając okolice oczu i ust. Po 10-15 minutach nadmiar produkty wmasować w skórę lub wytrzeć za pomocą chusteczki. Stosować regularnie, 1-2 razy w tygodniu.


Skład:
Agua,Glycerin, Polygryceryl-3 Methyglucose Distearate, Cetearyl Alcohol, Sorbiltol, Ethylheksyl Isononanoate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Phenoxyethanol, Persea Gratissima Oil, Carbomer, Dimethicone, Phytosterols, Sodium Cetaryl Sulfate, Parfum, Glicine Soja Oil, Olea Europea Fruit Oil, Methylparaben, Chondrus Crispus Extract, Potassium Sorbate, Disodium EDTA, Butylparaben, Ethylparaben, Sodium Hydroxide, Fucus Vesiculosus Extrakt, Isobutylparaben, Propylparaben, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Sorbitan Oleate, Glyceryl Stearate, Pantolactone, Glyceryl Oleate, Copper Gluconate, Citric Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Tocopherol.

Moim zdaniem:
Moja skóra od zawsze była sucha i miałam nadzieję, że maseczka pomoże mi ją nawilżyć. Czy się udało? Z czystym sumieniem stwierdzam, że tak.

Maseczka ma dość rzadką konsystencję, przypomina bardziej krem. Zapach jest całkiem przyjemny.
Działanie uważam za bardzo dobre. Skóra pozostaje ładnie wygładzona. Po zużyciu opakowania zauważyłam poprawę stanu mojej suchej skóry, już nie była tak sucha - faktycznie czuć nawilżenie.
Najbardziej podoba mi się pojemność produktu - 2x8ml bez problemu wystarcza aż  na 6 użyć!



Spotkałam się również z kilkoma opiniami, że maseczka podrażniła skórę twarzy. Z tego co zauważyłam, problem ten dotyczył dziewczyny, które na jedną aplikację zużyły aż połowę opakowania (mnie połowa wystarcza na 3 razy). Może po prostu zbyt duża ilość produktu wpłynęła na podrażnienie? Ja u siebie, mimo wrażliwej cery, podrażnienia ani szczypania nie doświadczyłam. *

Podsumowanie:
Plusy:
+ Nawilżenie
+ Wygładzenie
+ Wydajność
+ Zapach
+ Cena

Minusy:
- Może powodować podrażnienia *

Używałyście kiedyś maseczek z Rival de Loop? Jak się sprawdziły?

10 komentarzy:

  1. Zbyt duża ilość produktów raczej nie może wpłynąć na podrażnienia. Mnie lekko uczuliła wersja mleko&miód, więc na maseczki RDL raczej już się nie skuszę ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam problem z maseczką mleko i miód. Dlatego też maseczki Rival de Loop omijam szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze ich nie próbowałam, jakoś nigdy mi nie wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam, szczypie mnie twarz:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy ich jeszcze nie próbowałam ...

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam ich
    boje się masek, wiele mnie uczula :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam tej maseczki jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam tą z mlekiem i miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę ich używać, zapach mnie odrzuca.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że nie da się go nie lubić, a jednak ;)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...