poniedziałek, 12 listopada 2012

Liebster Blog TAG

Witajcie, dzisiaj chciałam serdecznie podziękować Charlotte za wyróżnienie.
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania, które zadała mi Charlotte:

1. Twój ukochany kosmetyk ?
 - Podkład Revlon ColorStay

2. Jesteś spokojna czy szalona ?
 - Wszystko zależy od sytuacji, ale w głębi serca tkwi zdecydowanie szalony temperament

3. Ulubiona pora roku ?
 - Wiosna, gdy wszystko się budzi do życia

4. Grzebień czy szczotka ?
 - Szczotka

5. Czynność z dziedziny pielęgnacji twarzy, z którą na pewno się nie rozstajesz każdego dnia ?
 - Demakijaż

6. Włosy spięte czy rozpuszczone ?
 - Rozpuszczone

7. Tusz brązowy czy czarny ?
 - Czarny

8. Ulubiona książka ?
 - Ciężko mi zdecydować się na jedną, ale niech będzie: Stephen King "Cmętarz zwieżąt" (pisownia tytułu oryginalna)

9. Czym się zajmujesz na co dzień ?
 - Studiuję informatykę (studia magisterskie)

10. Twoje motto życiowe ?
 - Nie posiadam

11. Zakupowe spontaniczne szaleństwo, czy przemyślane zakupy ?
 - Wolę spontaniczne szaleństwo, ale rozum przeważnie stawia na przemyślane zakupy


Wiele z Was już odpowiadało na ten tag, z racji czego nominuję Was wszystkie i bardzo proszę o odpowiedzi w komentarzach pod tym postem. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie coś po sobie. Chętnie dowiem się o Was czegoś więcej :)


Moje pytania:
1. Błyszczyk czy szminka?
2. Jak (w trzech słowach) opisałabyś swój charakter?
3. Jesteś rannym ptaszkiem czy typem sowy?
4. Film czy książka?
5. Jak często wchodzisz na swojego bloga?
6. Jakie jest Twoje hobby?
7. Góry czy morze?
8. Szpilki czy płaskie buty?
9. Twoje największe marzenie?
10. Wolisz czytać blogowe posty czy sama je  pisać?
11. Dlaczego zaglądasz mojego bloga?



3 komentarze:

  1. Cieszę się, że odpowiedziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dzięki:) Odpowiadam tutaj, jak pozostałym osobom:):
    1. Błyszczyk czy szminka? Błyszczyk
    2. Jak (w trzech słowach) opisałabyś swój charakter? cierpliwa, optymistyczna, stanowcza
    3. Jesteś rannym ptaszkiem czy typem sowy? To zależy, w tygodniu ptaszkiem, w weekend nie:)
    4. Film czy książka? Jedno i drugie:)
    5. Jak często wchodzisz na swojego bloga? W tygodniu zdecydowanie częściej jak w weekend - wtedy czasem wcale nie zaglądam, bo nie mam na to czasu.
    6. Jakie jest Twoje hobby? lubię ogród, na wiosnę bawię się w wysiew pomidorów, sałaty, papryki itd - lubię to:)
    7. Góry czy morze? Och, mieszkam w górach, które lubię - narty już wnet będę szykować:), a morze.. to czas na lato, wyjazd z dziećmi i znajomymi:)
    8. Szpilki czy płaskie buty? Na co dzień płaskie buty, albo takie na grubszym obcasie. Takie delikatne zostawiam na wyjątkowe okazje. A biegając z dziećmi na co dzień staram się mieć takie wygodniejsze właśnie na szerszym obcasie, bo wygodniej mi, gdy muszę podnieść Małą:)A i... mój kręgosłup nie może być obciążony:)
    9. Twoje największe marzenie? Zdrowie najbliższych:)
    10. Wolisz czytać blogowe posty czy sama je pisać? To zależy, w tej chwili czytam różne i nie mam ochoty pisać posta... wolę właśnie poczytać:)
    11. Dlaczego zaglądasz na mojego bloga? Bo Cię lubię:-)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za odpowiedzi :) Super się czytało! Najbardziej podoba mi się odpowiedź na 9 ;), no dobra, na 11 również :D

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...