czwartek, 8 listopada 2012

Dyfuzer zapachowy - Ogród Zapachów - kwiat róży

Witajcie, dzisiaj chciałam opisać Wam jeden z moich ostatnich nabytków dla domu – dyfuzer zapachowy firmy Ogród Zapachów. Kupiłam go w Biedronce za 8,99 zł. Zapach który wybrałam to kwiat róży. 



Od zawsze lubiłam wszelkiego rodzaju zapachowe produkty dla domu: olejki, kadzidełka, saszetki zapachowe, więc gdy tylko zobaczyłam w sklepie dyfuzer zapachowy od razu wrzuciłam go do koszyka.

Zestaw składa się ze szklanego, bardzo estetycznego flakonika o pojemności 50 ml wypełnionego perfumami i trzema rattanowymi patyczkami, które połączone ze sobą tworzą fajną całość.



Zapach olejku bardzo szybko roznosi się po mieszkaniu. Ja swój dyfuzer postawiłam w pokoju, w którym zawsze zamykam drzwi, a mimo to woń jest wyczuwalna również w przedpokoju. Zapach jest bardzo intensywny, ale mimo to nie kłuje w nos, co więcej jest bardzo naturalny. 



Aby zapach długo się utrzymywał wystarczy co kilka dni obrócić patyczki górą do dołu zanurzając je drugą stroną w perfumach. U mnie zapach utrzymuje się już ponad 2 tygodnie i mam nadzieję, że jeszcze wiele przed nim.

Kupujecie dla swojego domu perfumy? A może wolicie inne produkty zapachowe?


6 komentarzy:

  1. muszę sobie coś takiego sprawić. DO tej pory używałam świeczek zapachowych.
    Bardzo podoba mi sie wygląd tych "perfum" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo przypadł do gustu :)

      Usuń
  2. Zostałaś wyróżniona, więcej informacji na moim blogu, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna rzecz :)
    ja bardzo lubie swiece zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba przekonałaś mnie do zakupu :-) Nie dość, że fajnie pachnie to jeszcze ładnie wygląda :-)

    Zapraszam na : www.kosmetykowe-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...