wtorek, 6 listopada 2012

Cień do powiek Essence Wild Craft

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję cienia do powiek Essence 01 Rosewood Wood z serii Wild Craft. Kosmetyk kupiłam w Naturze za 7,99 zł. (pisałam o nim w zakupowej notce klik)



Od dłuższego czasu polowałam na perłowy, beżowo-złoty cień i bardzo się cieszę, że wreszcie trafiłam na taki, jakiego szukałam. Kosmetyk jak najbardziej spełnia moje oczekiwania. Zamknięty jest w solidnym plastikowym pudełeczku, które nie rozpada się w dłoniach.



Moją uwagę przyciągnęła przede wszystkim faktura produktu, która jak się później okazało, nie starła się po kilku pierwszych użyciach. Na duży plus zasługuje dobra pigmentacja, której w poprzednich cieniach marki Essence bardzo brakowało. Przy aplikacji cień się nie osypuje, więc nie zepsujemy makijażu. Kosmetyk, jak na tą cenę, jest całkiem trwały, bez bazy trzyma się pół dnia na powiece. Z racji koloru, kosmetyk możemy użyć również w formie 
rozświetlacza.




Podsumowanie:
Plusy:
+ Pigmentacja
+ Trwałość
+ Rozświetlenie
+ Brak osypywania
+ Cena

Minusów nie zauważyłam :).

Udało Wam się upolować coś z limitowanki Wild Craft?

13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię cienie Wild Craft:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak inne odcienie, ale ten polubiłam bardzo :)

      Usuń
  2. mi niestety udało się upolować tylko jeden cień (ten zielony). w moim mieście limitka rozeszła się cała w ciągu kilku godzin!

    OdpowiedzUsuń
  3. Upolowałam właśnie ten cień i bardzo jestem z niego zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam go kupić, albo ten ciemny śliwkowy, ale już nie było

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nic nie upolowałam ale z tego co widzę bardzo udania seria !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie udało mi się nic upolować, a zależało mi szczególnie na lakierze do paznokci ...
    Miłego dnia, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W pudełku ten kolor mnie nie zachęca, ale na Twojej skórze wygląda BOSKO!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor! Na skórze wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...