poniedziałek, 29 października 2012

Zakupowy haul 3

Witajcie, dzisiaj mam dla Was notkę zakupową.
1. AA, micelarny płyn do demakijażu oczu i twarzy | Super-Pharm w promocji 6,99 zł (cena stała ok. 15 zł)
2. Isana, kremowy żel pod prysznic masło shea i owoc pasji | Rossmann w promocji 3,59 zł  (cena stała 4,80 zł)
3. Wellness & Beauty, kremowy żel pod prysznic kakao i jojoba | Rossmann w promocji 3,49 zł (cena stała 4,50 zł)
4. BeBeauty, micelarny żel do mycia i demakijażu | Biedronka 4,99 zł
5. Synergen, peeling do twarzy dla skóry wrażliwej | Rossmann 3,99 zł
6. Alterra, maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych granat i aloes | Rossmann w promocji 6,99 zł (cena stała ok. 9 zł)
7. Essence WILD CRAFT, cień do powiek | Natura 7,99 zł           
8. Isana, brzoskwiniowa pianka do golenia | Rossmann w promocji 3,49 zł (cena stała 4,50 zł)
9. Nivea, antyperspirant w sprayu | Biedronka 11,99 zł
10. Isana, lakier do włosów dodający objętości | Rossmann w promocji 4,99 zł
11. Yves Rocher, płyn dwufazowy do demakijażu oczu | Yves Rocher 24,00 zł

Jak widzicie zakupione przeze mnie produkty zostały zdominowane przez tanie rossmannowskie marki. Od dawna bardzo je sobie cenię i postanowiłam przetestować coś nowego. 

Wcześniej miałam już do czynienia z maską Alterry recenzja klik i antyperspirantem Nivea. Pierwszy z nich bardzo sobie chwalę :).

A Wy miałyście już do czynienia, z którymś z powyższych produktów?

13 komentarzy:

  1. Mam ten antyperspirant Nivea i muszę powiedzieć, że mimo obietnic zostawia białe ślady na ciemnych ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam żel pod prysznic Isany i maskę Alterry - oba produkty bardzo fajne, a teraz kupiłam piankę do włosów Isany - coraz bardziej cenię rossmannowe marki!

    OdpowiedzUsuń
  3. znam jedyny żel BeBeauty, którego nie może u mnie zabraknąć

    OdpowiedzUsuń
  4. czaję się na cienie Wild Craft :) w końcu muszę jakieś upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny houl :) Lubię zakupy w Rossmanie, szczególnie za ich okazyjne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam peeling Synergen i maskę z Alterry i bardzo lubię oba produkty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja coś chciałabym mieć z serii Wild Craft, ale nie mogę znaleźć.
    Ciekawe zakupy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super haul ;) Miałam peeling Synergen i go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pianka isany pachnie przepieknie, az czasem chce sie ją zjesc ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię te tanie Rossmanowe marki ;) Aktualnie mam w domu numery 2, 8, 9 i 10. Tylko lakier do włosów z Isany mnie zawiódł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...