środa, 31 października 2012

Tangle Teezer szczotka

Witajcie. Wreszcie mam swoją długo oczekiwaną szczotkę Tangle Teezer. Kupiłam ją na allegro za 47 zł z wysyłką. 
Wybrałam wersję Salon Elite w kolorze fioletowym.



Już od pierwszego użycia stała się moją ulubienicą i mam nadzieję, że będzie mi długo służyć.
Z racji, że mam długie, niesforne włosy, które się bardzo plączą, rozczesywanie było dla mnie koszmarem, teraz jest zupełnie inaczej. Wystarczy kilka ruchów szczotką Tangle Teezer i moje włosy stają się gładkie i dobrze rozczesane. Do tego wszystkiego szczotka bardzo dobrze leży w dłoni, ma wygodny w użytkowaniu kształt i odpowiednią wagę. 




Początkowo bardzo sceptycznie podchodziłam do tego produktu, ale po przeczytaniu wielu pozytywnych recenzji stwierdziłam, że może i ja powinnam mieć taką szczotkę. Zachęciły mnie również zapewnienia producenta, że szczotka nie niszczy struktury włosa. Za względu na swoje niezwykłe działanie szczotka została uznana za najlepszy innowacyjny produkt fryzjerski.  Mam nadzieję, że po dłuższym użytkowaniu będę z niej tak samo zadowolona jak jestem teraz :)


A Wy macie już swoją Tangle Teezer?

17 komentarzy:

  1. Cała ta notka jest słowo w słowo zgodna z tym, co ja bym mogła na ten temat napisać :D Nawet model mam identyczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :) Zadowolona z niej jesteś?

      Usuń
    2. No ba, od kilku dni non stop się czeszę :P

      Usuń
  2. kusi mnie bardzo, wreszcie ulegnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mój TT mam już ponad rok i nie wyobrażam sobie już innej szczotki :)
    Uważam że warto w niego zainwestować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam TT, to najlepsza szczotka świata :). Mam teraz identyczny model, tylko różowy :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nie mam, ale mieć będę :D to pewne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie mam , ale strasznie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ją w końcu kupić moje włosy nienawidzą normalnych szczotek:(

    OdpowiedzUsuń
  8. planuję ją kupić w przyszłym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam jej, strasznie mnie kusi, ale ta cena.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jak na szczotkę jest trochę wygórowana, ale myślę, że mimo wszystko warto wydać taką kwotę :)

      Usuń
  10. Naczytałam się wiele pozytywnych opinii na jej temat. Póki co nie mam, nie wiem kiedy się skuszę. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też już jakiś czas zastanawiam się nad tą szczotką, jednak nie do końca jestem przekonana do jej fenomenu, może faktycznie trzeba spróbować, żeby się przekonać :)
    czy od niej włosy są prostsze ?

    Pozdr,
    VinciaXS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prostsze nie są, ale bardziej wygładzone na pewno ;)

      Usuń
  12. to juz ktoras z kolei pochlebna recenzja, wiec chyba wciagne to na moja liste :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...