niedziela, 2 września 2012

Tanie opalanie

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać na jakie kremy do opalania zdecydowałam się w tym sezonie. Z racji, że moja druga wyjazdowa część wakacji nadchodzi wielkimi krokami musiałam zdecydować się na jakąś ochronę przeciwsłoneczną, tym bardziej, że w miejscu do którego się udaję lato nadal jest w pełni.

Poprzednim razem miałam ze sobą kremy Spot Sun Ziaji, które bardzo dobrze się sprawdziły, z racji, że zostało mi ich jeszcze trochę postanowiłam dokupić coś tańszego i przetestować. 

Wybór padł na:
1. Sun Ozon ochronny spray do włosów 6,99 zł
2. Sun Ozon mleczko do opalania SPF 10 8,99 zł
3. Sun Ozon balsam po opalaniu 8,49 zł



Nigdy wcześniej nie używałam żadnych produktów do opalania firmy Sun Ozon, a także ani razu nie miałam okazji testować żadnego sprayu chroniącego włosy przed promieniami słonecznymi. Tym bardziej bardzo ciekawa jestem jak wypadną testy.

A Wy, używałyście kiedyś produktów do opalania firmy Sun Ozon?

Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

9 komentarzy:

  1. słyszałam o tych produktach że są bardzo dobre i o samoopalaczu z ich firmy, ma świetne recenzje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, zapomniałam o samoopalaczu, a mam go nawet i sobie chwalę :)

      Usuń
  2. nIE MIALAM NIC Z TYCH RZECZY , ALE ZAWSZE CIEKAWIL MNIE NR.1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam mleczko do opalania, jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam, ale po moich doświadczeniach z Alverde, Alterrą i Balnea bardzo polubiłam niemieckie marki :). Ciekawa jestem czy będziesz zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak i też mam takie odczucie względem tych kosmetyków :)

      Usuń
  5. Daj znać jak się sprawdzą - jestem bardzo ciekawa. Byłoby super gdyby było jak z Alterrą - tanio i dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam tych produktów, ale ciekawa jestem ich skuteczności ;). Chętnie przeczytam recenzję.

    PS U mnie konkurs, do wygrania kosmetyki, zapraszam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...