sobota, 29 września 2012

Peeling do ciała Joanna - malinowy


Witajcie, dzisiaj chciałam Wam opisać jeden z moich ulubionych malinowych kosmetyków. Jest to gruboziarnisty peeling do ciała firmy Joanna.

Scrub kupiłam kiedyś w Super-Pharm, w promocji za 6,99 zł (stała cena to ok. 9 zł). 




Produkt skusił mnie przede wszystkim swoim zapachem. Uwielbiam malinowe kosmetyki, a zapach tego peelingu jest wręcz zachwycający. Przypomina mi malinową Mambę. Czasami mam ochotę go zjeść ;).




Peeling posiada dość duże granulki, ale mimo to nie podrażniają one skóry. Bardzo dobrze działa, skóra jest wygładzona i pozbawiona martwego naskórka. Konsystencja żelu również przypadła mi do gustu.



Opakowanie ma zatrzask, dzięki czemu jest bardzo praktycznie w użyciu.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Zapach
+ Działanie (wygładzenie, ścieranie martwego naskórka)
+ Konsystencja
+ Wydajność
+ Opakowanie
+ Brak podrażnień
+ Cena

Minusów żadnych nie zauważyłam.


Ja bardzo lubię ten peeling i wszystkim go polecam!

Lubicie malinowe kosmetyki?

Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam malinowe kosmetyki ! Ten zapach :o :)
    Tego peelingu jeszcze nie miałam , ale w przyszłości chętnie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię peelingi Joanny :). Szczególnie te w malutkich opakowaniach, polecam porzeczkę :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te w małych opakowaniach również bardzo lubię. Będzie o nich w najbliższym czasie :)

      Usuń
  3. Właśnie szukam jakiegoś peelingu do działa, sądzę, że skuszę się na ten :) W sumie takie zapachy to by każdego pokusiły mmm :) A opakowanie bardzo praktyczne według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię te zwykłe myjące, tych jeszcze nie miałam, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go kiedyś, mmm zapach świetny . Teraz nie mogę go u mnie w mieście znaleźć ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. tego akurat nie miałam, a brzmi bardzo fajnie :) kusisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo fajny i do wąchania, i do używania :)

      Usuń
  7. bardzo fajny pewnie jest i chętnie bym go wypróbowała,ale kurcze te opakowanie to dziwne jest albo tylko ja to widzę xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. skoro malinowy to musi być mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, że lubimy maliny :D mi sie ich zapach jakos tak erotycznie kojarzy :D mmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oo Natalia ;)) chętnie dodaję do obserwowanych :)
    ja również uwielbiam ten peeling jest genialny - ma świetne działanie no i ten zapach <3

    Trzymaj się ciepło,
    Viola ;

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie niestety ten peeling się nie spisał. Jest zbyt rzadki i delikatny. Ja lubię gęste i mocno ścierające produkty. Zapach oczywiście też mnie zachwycił ale i tak ten peeling stoi już chyba z pół roku na półce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...