środa, 26 września 2012

Lakier do paznokci Kate Cosmetics

Witajcie. Wracam po dość długim czasie. Dzisiaj chciałam Wam pokazać jeden z moich kosmetycznych wakacyjnych zakupów - lakier do paznokci. W sumie kupiłam 3 lakiery, było to zanim postanowiłam już żadnego więcej nie kupować  :).
 

Lakier kupiłam w sklepie z rzeczami za 1 €.

O firmie Kate Cosmetics nigdy wcześniej nie słyszałam i szczerze mówiąc, ze względu na cenę, dość sceptycznie do niej podeszłam, ale z racji, że obok stały lakiery z Golden Rose, postanowiłam go kupić. Drugim powodem był oczywiście kolor, który od samego początku mnie urzekł.


 
Trwałość lakieru nie jest nadzwyczajna, ok. 5 dni bez odprysków. Dużym plusem jest natomiast krycie, jeśli umiejętnie malujemy paznokcie, tzn. nie mażemy pędzelkiem dużo razy, wtedy już jedna warstwa nam wystarczy.
Wygląd lakieru po 6 dniach:
 
Nigdy nie przepadałam za niebieskimi lakierami do paznokci, ale taki żarówiasty niebieski mi się podoba. A Wam?
 
Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

19 komentarzy:

  1. Ja również nie przepadam za niebieskimi, ale mimo to, szukam czegoś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, wyrazisty kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest świetny! i trwałość jak na moje standardy bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak za tak tani lakier to faktycznie bardzo dobrze :)

      Usuń
  4. Ja kiedyś nie lubiłam niebieskich lakierów a teraz je uwielbiam, jak to się potrafi odmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie takich odcieni na swoich paznokciach :( ale paznokcie to Ty masz piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pięknych sporo im brakuje, praktycznie każdy ma inny kształt :(

      Usuń
  6. Cudny kolor, od razu człowiek zwraca uwagę. Dla mnie bomba z zapłonem - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio polubiłam takie krzykliwe odcienie na paznokciach :)

      Usuń
  7. Śliczny! Bardzo lubię niebieskie, ale nie zawsze mi pasują. Jednak jeśli tylko mogę to używam mojego z GR. Ten widzę dobrze kryje! I trwały, wykorzystasz go z przyjemnością:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. 5dni i to jeszcze z taką ceną to dobry rezultat:) i kolor bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich niebieskich pazurków. Wolę stonowane albo różowe paznokietki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...