poniedziałek, 17 września 2012

Kolekcja lakierów do paznokci

Witajcie po przerwie, wczoraj w nocy wróciłam z wakacji i mam dla Was skromny post.

Wyjazd był bardzo udany, opaliłam się, odpoczęłam i naładowałam baterie. Nadrobiłam już Wasze komentarze do notek dodawanych automatycznie, blogi nadrobię na dniach :).

A teraz do rzeczy: moja kolekcja lakierów do paznokci.

Całkiem niedawno kupiłam kilka lakierów i ku mojemu zdziwieniu nie miałam już gdzie ich pomieścić. Postanowiłam więc zrobić porządki i powyrzucać wszystkie, które nie nadają się już do użycia, jak się okazało było ich całkiem sporo.



Po selekcji zostały 44 lakiery. Jak możecie zobaczyć na zdjęciach, w mojej kolekcji jest przewaga lakierów o odcieniach czerwieni i różu/fioletu. Jeśli chodzi o firmy to przeważają lakiery z Golden Rose oraz Wibo.







Oczywiście będąc na wyjeździe nie mogłam się powstrzymać przed zakupem kilku kosmetyków. Wśród nich znalazły się 3 neonowe lakiery: różowy, niebieski i zielony (będzie o nich osobny post). Tak więc moja kolekcja lakierów obecnie liczy sobie 47 lakierów. Dużo?
Wiem jedno, w najbliższym czasie na pewno nie kupię żadnego nowego lakieru do paznokci!

Duża jest Wasza kolekcja lakierów do paznokci? Jakie kolory w niej dominują?

Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

26 komentarzy:

  1. U mnie tez dominują czerwienie i roze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kolekcja jest bidna strasznie, za to u Ciebie jest na co popatrzeć, bardzo ładny zbiór:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja jest duża, ale nie za duża :) dominują w niej kolory typu żółć, niebieski, zielony, przy czym to trochę dziwne, bo zazwyczaj maluję paznokcie na kolory cieliste i czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam o ok. 300 więcej, więc spokojnie możesz zbierać dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. duża! myśle że max 100, bo jak kolory się powielają, to tylko pozasychają i tyle z tego będzie, no chyba, że ktoś mega często zmienia kolor na paznokciach :)
    u mnie dominują róże :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow swietna;)

    zostalas wyrozniona na moim blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo! :) Ja nie liczyłam moich, ale także stopuję w kupowaniu. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam około 60szt. Dominują chyba odcienie czerwieni i różu. Uwielbiam lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kolekcja
    ja mam coś ponad 35, i tak samo dominują czerwienie, róże i filety:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna kolekcja :) ja mam około 70 lakierów :) nie liczyłam ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wo :O sporo tego ;) Ja mam tylko 10 :D i każdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zdjęciu wydaję się całkiem sporo lecz też mam tyle lakierów i czasem nie mam czym pomalować paznokci! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O ludu, widzę ze spokojnie mogę sobie kupić nowy lakier ... ;) U mnie panuje kolorystyczna róznorodność, nie lubię tylko żółtego a z zielonych wyłącznie miętę ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja kolekcja jest podobna pod względem ilości... a kolorystyka chyba każda. Kolor jaki wybiorę na dziś zależy od nastroju. Teraz mam beżowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wybór też zależy przeważnie od nastroju :)

      Usuń
  15. hehe u mnie wygląda to podobnie, aż musiałam zrobić selekcję ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. myślałam że tylko ja posiadam tak dużo lakierów ale widzę że ktoś mnie w tym pobił ;D fajna kolekcja i bardzo fajny blog, chętnie zacznę obserwować ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie ilości zbliżone, może trochę mniej. Widzę sporo pięknych kolorów! U mnie dość różnorodnie - i o zgrozo tylko jedna czerwień, którą kupiłam dopiero ostatnio. Nie wiem jak to się stało! :O

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG! Dobrze, że nie mam bzika na punkcie lakierów do paznokci! Imponująca kolekcja :D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. spory zapas! u mnie podobnie, ale jak trzeba pomalować to i tak nie ma takiego na jaki akurat mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sporo ich:) nie kupuję lakierów w tych samych odcieniach, jeśli mam to jeden czerwony, jeden biały itd:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha u mnie to wygląda w sumie tak samo.. nie mam gdzie ich już układać..:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...