sobota, 25 sierpnia 2012

Pomadka Volume & Shine Sensique 305


Witajcie, dzisiaj recenzja pomadki Volume & Shine nr: 305 od Sensique. Kupiłam ją niedawno w Naturze za 6,99 zł (4g).

Z opakowania:
Nabłyszczająca pomadka o nowoczesnej formule typu MAXI-LIP zwiększająca objętość ust.
Na bazie najwyższej jakości olejów i wosków, bogatych w cenne NNKT, wzbogacona dobroczynną witaminą E i olejem z kiełków pszenicy. Doskonale regeneruje i nawilża usta nadając im piękny kolor.

Skład:
Składniki (INCI): PPG-3 Hydrogenated Castor Oil, Octyldodecanol, Caprylic Capric Triglyceride, Euphorbia Cerifera(Candelilla)Wax, Ozokerite, Cetyl Ricinoleate(and)Ricinus Communis(Castor)Seed Oil(and)Cetyl Alcohol(and)Oleyl Alcohol, VP/Hexadecene Copolymer, Magnesium Silicate, Copernicia Cerifera (Carnauba)Wax, Cetyl Alcohol, Ethylhexyl Palmitate(and)Tribehenin(and)Sorbitan Isostearate(and) Palmitoyl Oligopeptide, Parfum, Silica Dimethyl Silylate, Triticum Vulgare Wheat Germ Extract, Tocopheryl Acetate, Ethylparaben, PEG-8(and)Tocopherol(and)Ascorbyl Palmitate(and)Ascorbic Acid(and) Citric Acid, Mica, [+/- Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, Synthetic Fluorphlogopite, CI 77891, CI 77861, CI 77491, CI 77742, CI 75470, CI 58000, CI 45430:1, CI 77492, CI 77499, CI 19140:1, CI 15850, CI 15850:2, CI 15830, CI 12085, CI 45380:1, CI 77007, CI 15985:1,CI 16255, CI 45410:2, CI 5880:1, CI 45396]
 
W ofercie dostępnych jest 10 kolorów.


Moim zdaniem:
Od zawsze preferowałam błyszczyki, ale szczerze mówiąc na rzecz takich pomadek mogę je porzucić. Produkt od Sensique zdecydowanie przypadł mi do gustu. 

Przede wszystkim urzekł mnie kolor, którego intensywność można bardzo fajnie budować. Możemy pozostawić usta lekko muśnięte drobinkami, albo nadać im intensywny kolor. Produkt bardzo dobrze się nakłada. Nie musimy się martwić, że nałożymy go nierówno, a dzięki temu nie potrzebujemy lusterka. 
Produkt nie podkreśla suchych skórek, a co więcej fajnie nawilża.




Nie wiem skąd na wizażu opinie, że pomadka trzyma się na ustach maksymalnie godzinę. U mnie trwa to znacznie dłużej, włączając w to nawet picie. Co prawda z czasem kolor trochę „blaknie”, ale usta cały czas połyskują drobinkami.

Nabłyszczanie ust jak najbardziej, ale co do powiększania mam mieszane uczucia. Od zawsze byłam zdania, że kosmetyki powiększające cudów nie zdziałają. Tak jest i w tym przypadku. Ewentualnie możemy tu mówić o powiększeniu za pomocą licznych drobinek, które odbijają światło, ale przy małych ustach na pewno nie osiągniemy ust Angeliny Jolie.
Zapach jak dla mnie bardzo przyjemny. Producent na stronie napisał, pomadki posiadają delikatny owocowy zapach, z czym mogę się zgodzić.

Jakość produktu moim zdaniem jest świetna, niestety nie mogę powiedzieć tego o opakowaniu. Już drugiego dnia noszenia pomadki w torebce, z opakowania starły się napisy. Spotkałam się również z kilkoma opiniami, że pomadka się nie domyka, u mnie na szczęście wszystko jest ok.



Podsumowanie:
Plusy:
+ Kolor
+ Trwałość
+ Połysk
+ Nie podkreśla suchych skórek
+ Nawilża
+ Łatwa aplikacja
+ Zapach
+ Cena

Minusy:
- Opakowanie

+/- Powiększenie

Lubicie kosmetyki od Sensique? Macie jakieś ulubione?

Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

11 komentarzy:

  1. Całkiem ładnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  2. dosyć fajna, ale wolę bez drobinek

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek, ale rzeczywiście za dużo drobinek i nie pasowałaby do mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się nie podoba że ma w sobie tyle brokatu czy też drobinek :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie drobinek w szminkach :((

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za drobinkami, ale efekt na Twoich ustach (zwłaszcza na 1-szym zdjęciu) mi się podoba :) ciekawa jestem czy drobinki nie migrują czasem poza kontur ust i czy są wyczuwalne na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drugim zdjęciu wyszło trochę dziwnie przez ostrość. Drobinki nie są w żaden sposób wyczuwalne, a co do migrowania to zdarzyło mi się raz zobaczyć 2 drobinki wyżej ust, pewnie sama je jakoś przeniosłam :)

      Usuń
  7. nie lubię drobinek w szminkach, ale wygląda całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię drobinek... ;/ Wole bez ;) ALE każdy ma swój gust :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...