poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Spray Syoss do delikatnych włosów


Witajcie, dzisiaj będzie recenzja  wzmacniającego sprayu do włosów z firmy Syoss - Substtance & Strenght do włosów normalnych i delikatnych. Kupiłam go kilka miesięcy temu w Realu, w promocji za ok. 12 zł (niestety nie wiem dokładnie jaka jest cena regularna)



Z opakowania:
Profesjonalna jakość – profesjonalne rezultaty. Nowy SYOSS z PRO-CELLIUM KERATIN. Wysoce skuteczna formuła wzmacnia włókna włosa. Sprawia, że włosy wydają się piękne, jak po wizycie w salonie fryzjerskim. Dla włosów normalnych i delikatnych. Wzmacnia strukturę włosów, aby ułatwić rozczesywanie i zmniejszyć ilość złamanych włosów nawet do 90% - bez obciążania.

Sposób użycia:
Wstrząśnij przed użyciem. Nałóż na osuszone ręcznikiem włosy. Nie spłukuj. Wystylizuj włosy jak zwykle.

Skład:
Aqua, Alcohol denat., PEG/PPG-15/15 Dimethicone, Hydrolyzed Keratin, Amodimethicone, Niacinamide, Panthenol, Cetrimonium Chloride, Lactic Acid, Trideceth-12, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Sodium Benzoate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Linalool, Benzyl Alcohol, Limonene



Moim zdaniem:
Spray kupiłam przy okazji innych zakupów, a że nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, po przyjściu do domu od razu przeszukałam Internet w celu znalezienia opinii. Niestety praktycznie nic, a nic nie było. Obecnie również jest bardzo niewiele. Co dziwne, nawet na stronie Sayossa nie znalazłam tej serii.

Jeśli chodzi o działanie to szczerze przyznam, że produkt sprostał moim oczekiwaniom. Włosy po nim są bardzo miękkie, dobrze się rozczesują i fajnie układają. Jeśli chodzi o zmniejszoną ilość złamanych włosów, to ciężko mi coś stwierdzić. Używam również innych środków do pielęgnacji włosów, więc tak do końca nie wiem co działa na moje włosy, ale coś działa.

Sprayu używam również na suche włosy. Dzięki temu stają się odświeżone i na nowo mogę je ułożyć.
Opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu – rozpyla delikatną mgiełkę.

Jedyną rzeczą, która nie podoba mi się w produkcie, jest alkohol i to na drugim miejscu w składzie, dlatego też staram się ograniczać używanie sprayu. Wysoko jest natomiast również keratyna, niacyna i pantenol.


Podsumowanie:
Plusy:
+ Wygładza
+ Włosy ładnie się rozczesują
+ Nie obciąża włosów
+ Wydajność
+ Opakowanie
+ Przyjemny zapach

Minusy:
- Wysoko w składzie alkohol

Używałyście kiedyś odżywek z firmy Syoss? Jak się u Was sprawdziły?

Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

8 komentarzy:

  1. ciekawy ten spray :) uzywałam kiedyś odzywek syoss, ale nie byłam pod jakims duzym wrazeniem.. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam nigdy produktów Syoss. Aktualnie w użyciu Isana z Babassu, Kallos Late i Biovax - wszystkie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam Cię do zabawy, szczegóły w mojej najnowszej notce na blogu :)

      Usuń
  3. nie cierpie tej firmy!;/
    pozdrawiam,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie używam kosmetyków z tej firmy i raczej nigdy nie bede

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...