wtorek, 28 sierpnia 2012

TAG Versatile Blogger


Witajcie, dzisiaj na moim blogu TAG Versatile Blogger. Za otagowanie bardzo dziękuję Pigeon's Beauty Blog :).



Zabawa polega na napisaniu o sobie 7 faktów, o których inni jeszcze nie wiedzą. Następnie należy otagować 10 kolejnych blogów.

A więc do dzieła:

1. Mam w domu mini zwierzyniec w skład którego wchodzą: pies (owczarek kaukaski), kot (syberyjski neva masquerade), szynszyla, rybki, krewetki i 2 kraby. Moim ulubieńcem jest kot, a to dlatego, że od dziecka kocham te zwierzęta.

2. Uwielbiam słodycze, szczególnie kwaśne żelki.

3. Jestem ogromnym śpiochem, mogę spać do wieczora. Najgorsze jest to, że nawet w wolny dzień nastawiam budzik, inaczej mam duże problemy ze wstaniem z łóżka.

4. Od zawsze chciałam być modelką wybiegową, niestety ze względu na wzrost (166cm) nie udało mi się spełnić tego marzenia. Pozostał mi więc fotomodeling, za mną kilkadziesiąt sesji zdjęciowych.

5. Z wykształcenia jestem inżynierem informatyki.

6. Bardzo lubię piec ciasta i robić wszelkiego rodzaju desery. Oczywiście jedzenie ich należy do tych najprzyjemniejszych chwil.

7. Może to nietypowe dla dziewczyny, ale nałogowo gram w gry komputerowe, szczególnie strzelanki. Moje ulubione gry to BF3, Medal of Honor, Wiedźmin i Gothic.

U większości z Was już widziałam te bądź podobne tagi, nie doszukałam ich się u poniższych blogów, mam nadzieję, że nic nie przeoczyłam. Zapraszam do zabawy!




Pozdrawiam :)
Nie-codzienna


4 komentarze:

  1. też uwielbiam piec ciasta i dlugo spac :)
    jedne z przyjemniejszych czynnosci :P

    OdpowiedzUsuń
  2. W najblizszym czasie odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, czuję się otagowana ;)
    Ja uwielbiam grać w WoWa, Mu, także też nietypowo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...