niedziela, 12 sierpnia 2012

Serum do rzęs 3w1 od Eveline

Wczoraj będąc w Rossmannie kupiłam sobie skoncentrowane serum do rzęs 3w1 (tak naprawdę kupił mi je mój chłopak :)) Skuszona pozytywnymi opiniami wzięłam z półki ostatnie opakowanie, zupełnie jakby czekało właśnie na mnie. 




Ostatnio mam fioła na punkcie swoich rzęs i dbam o nie do przesady. Od ok. 2 miesięcy przed snem nakładam olej rycynowy wraz z odżywką GAL recenzja tutaj, (albo na zmianę). Efekty są zaskakujące. Rzęsy mam dużo dłuższe i gęstsze. Teraz przyszedł czas na zachwalany produkt od Eveline. Mam nadzieję, że spisze się tak samo dobrze jak ich odżywka do paznokci 8w1 rcenzja tutaj

Producent obiecuje, że pierwsze efekty będą widoczne już po 2 tygodniach stosowania, a do pełnych efektów musimy poczekać miesiąc. 

Produkt możemy używać jako bazę pod tusz do rzęs lub po prostu w charakterze serum.
Ja będę używać pod tusz, a przed snem  będę stosować to co stosowałam wcześniej. Za miesiąc na pewno pochwalę się wynikami mojego testu.



Oto jak baza prezentuje się na rzęsach:


  
Używałyście kiedyś tego produktu? Jeśli tak napiszcie jakie były efekty, jestem bardzo ciekawa.


Pozdrawiam :)
Nie-codzienna


7 komentarzy:

  1. piękne są te Twoje rzęsy! Czekam na recenzję serum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe... daj znać o efektach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na recenzję. Ja tylko olejek stosowałam, i to też nie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po sobie wiem, że aby były efekty trzeba stosować regularnie :)

      Usuń
  4. Powiem szczerze, że nie widziałam jeszcze nigdzie tego serum... Ale dzięki Twojej notce- chyba się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...