czwartek, 23 sierpnia 2012

Peeling do twarzy w kremie Rival de Loop

Witajcie, dzisiaj recenzja peelingu to twarzy firmy Rival de Loop. Jest to peeling w kremie. Kupiłam go jakiś czas temu w Rossmannie za ok 6 zł.



Z opakowania:
Peeling w kremie poprawia naturalny odcień skóry. Drobno zmielone pestki moreli usuwają zrogowaciały, martwy naskórek. Krem został wzbogacony o pielęgnującą prowitaminę B5 i hialuron. Poprawia ukrwienie skóry. Przeznaczony do każdego rodzaju cery.

Sposób użycia:
Nałożyć krem na dłoń i spienić przy pomocy ciepłej wody. Nanieść pianę na twarz i delikatnie masować koniuszkami palców. Na zakończenie spłukać letnią wodą.




Skład:
Aqua, Sesamum Indicum Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Polyethylene, Sorbitol, Glyceryl Stearate, Prunus Armeniaca (Apricot), Seed Powder, Olea Europea Oil, Phenoxyethanol, Panthenol, Parfum, Xanthan Gum, Propylene Glycol, Magnesium Aluminium Silicate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Citric Acid, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Oleate, Pantolactone, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, Methylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben.


Moim zdaniem:
Już od pierwszego użycia polubiłam ten peeling. Połączenie drobno zmielonych pestek moreli i konsystencji kremu trafiona jest dla mnie w 100%. Produkt bardzo dobrze ściera martwy naskórek, dzięki czemu twarz staje się pięknie wygładzona. Dodatkowo peeling nie podrażnia ani nie uczula. Producent zapewnia poprawę kolorytu skóry, ja u siebie tego nie zaobserwowałam.

Peeling ma delikatny, całkiem przyjemny zapach.
Opakowanie wygodne w użyciu. Tubka posiada wieczko z zatrzaskiem.



Podsumowanie:
Plusy:
+ Kremowa konsystencja
+  Dobre ścieranie
+ Wygładzenie
+ Nie podrażnia
+ Nie wysusza
+ Opakowanie
+ Delikatny zapach
+ Cena

Minusy:
- Nie wyrównuje kolorytu skóry

Używałyście kiedyś tego peelingu? Jaki jest Wasz ulubiony? 

Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

8 komentarzy:

  1. Nigdy go nie używałam i pierwszy raz widzę. Osobiście lubię gruboziarniste i bardzo zbite peelingi i teraz używam peelingu z Avonu - zielone opakowanie dla rozszerzonych porów i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam go nigdy, granulki zwykle robią mi krzywdę. Używam tylko peelingów enzymatycznych :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Enzymatycznego szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie używałam :)

      Usuń
  3. Jak na peeling ma fajny sklad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tego peelingu nie używałam, a moim ulubionym jest morelowy z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam - brzmi ciekawie i ma bardzo przystępną cenę :) Ja aktualnie używam maseczko-peeling Uriage Hyseac - pisałam o nim ostatnio u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...