czwartek, 2 sierpnia 2012

Paletka cieni Paradise Lagoon My Secret

 Witajcie, dzisiaj o Paletce cieni nr 2 – Paradise Lagoon BLUE OCEAN z My Secret, o której wspomniałam w zakupowyej notce klik.

Paletkę kupiłam jakiś czas temu w Naturze w promocji za 7,99 zł, stała cena to 15,99zł. Obecnie możecie ją nabyć również w cenie promocyjnej, ale już za 9,99zł.
Z opakowania:
Najmodniejsze kolory w niesamowitym zestawie, który sprawi, że Twój makijaż zrobi furorę na każdej imprezie lub towarzyskim spotkaniu. Daj się zauważyć! 

Moim zdaniem:
W paletce znajdziemy 5 kolorów, z czego jeden (zielony) jest matowy, a pozostałe perłowe, dzięki czemu pięknie się mienią.
Najjaśniejszy cień śmiało możemy użyć jako rozświetlacz pod łuk brwiowy.



Jest to produkt, którego szukałam. Zestaw kilku odcieni, idealnych na lato.  

Jakością jestem bardzo zaskoczona. Cienie są trwałe, dobrze napigmentowane, a w dodatku nie osypują się.  Na mokro dają bardzo intensywne kolory, ale i bez użycia wody ładnie prezentują się na oku. Ja paletkę wykorzystuję przede wszystkim do robienia kresek, gdyż latem uwielbiam się bawić kolorami.

Dostępna jest jeszcze jedna paletka z Paradise Lagoon nr 1 FLOWER FANTASY, w której znajdziemy kolor żółty, beżowy, fioletowy i odcienie różu.

Jestem bardzo zadowolona z zakupu :)

Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

4 komentarze:

  1. Kolorki bardzo ciekawe, ale najciekawsze zdjęcia - bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam:)Miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Dziękuję bardzo i również miłego weekendu życzę :)

      Usuń
  2. Dzięki Nie-codzienna:) upał straszny... a w sobotę nad morze...:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie udanego wyjazdu i pięknej pogody! :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...