środa, 29 sierpnia 2012

Konkurs u Orlicy


Witajcie, dzisiaj chciałam Was serdecznie zaprosić na blog Orlicy i konkurs przez nią organizowany. Konkurs składa się z 3 kategorii i w każdej z nich możemy wziąć udział: makijaż, manicure i odpowiedź na pytanie. Po więcej informacji zapraszam na blog Orlicy, znajdziecie tam m.in. wiele ciekawych recenzji :)

Zdecydowałam się wziąć udział we wszystkich kategoriach. 
  
Makijaż:
Chciałam aby było trochę nietypowo, a że miał się ogólnie wiązać z blogiem bądź jego właścicielką, zdecydowałam się na wykorzystanie piór. Trafiło na brwi. Początkowo do makijażu oczu chciałam użyć jeszcze sztucznych rzęs, ale stwierdziłam, że będzie tego już zbyt dużo.
Wybór kolorów został podyktowany tym, że w końcu Orlica jest kobietą, tak więc kolor różowy idealnie to oddaje. Zieleń zaś została wybrana, ponieważ, aby robić recenzje na blogu, Orlica musi pierw pokonać zielone tereny, aby zdobyć kosmetyczne łupy.
Muszę Wam jeszcze zdradzić, że jest to mój makijażowy debiut.


Poniższe zdjęcia są delikatnie obrabiane – poprawa kontrastu i balansu bieli.
Nie wiem dlaczego, może to sprawa kompresji, ale u mnie na dysku zdjęcia mają żywsze kolory.




Paznokcie:
Na paznokciach również chciałam posłużyć się piórkowym motywem. Kolorystyka w tym przypadku nawiązuje do barw orła. Niestety, zupełnie nie wyszło mi tak jak chciałam. Lakiery i pędzelki, a nawet malująca dłoń strasznie się buntowały, przez co efekt końcowy średnio przypomina piórka. Co więcej na zdjęciu wyszło inaczej niż w rzeczywistości to wyglądało. 




Pozdrawiam :)
Nie-codzienna


14 komentarzy:

  1. Makijaż mi się bardziej podoba:) Ładne, żywe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! Ty to masz pomysły:)
    Kolorowo, bardzo pięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt końcowy makijażu - piórka są idealnym uzupełnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :)
    Co do twojego wpisu dosyć oryginalny pomysł z makijażem, szczególnie zaintrygowało mnie pierwsze zdjęcie po prawej stronie na samej górze świetnie to wygląda! Paznokcie również fajne nie wiem czemu mówisz iz ci nie wyszły.. Może skusze się na podobny wzór na moich pazurkach ale użyję koloruu ciekawe jak to wyjdzie.. :mysli: o ewentualnych wynikach mojego eksperymentu dam ci znac :)

    PS>
    Jestem nowa w tym środowisku tj. zaczęłam blogować o kosmetykach na http://mrs-world-wide.blogspot.com/ i chciałabym abyś ty jako doświadczona juz blogerka rzuciła okiem na mój pierwszy wpis. Wiem że to tylko zarys mojej pracy jaki się szykuje ale chyba od tego powinno się zacząć. Dodaje cie do obserwowanych i liczę na to samo. Chciałabym również jak ty zyskać dużą liczbę czytelniczek masz jakieś porady dla mnie, jak zacząć? Byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pierwszą część komentarza. Co do drugiej to przyznam, że nie lubię obserwacji za obserwację ani "kopiuj wklej". Nie jestem doświadczoną blogerką, sama niedawno zaczęłam :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. makijaz jest super a paznokcie boskie;)
    napewno wygrasz;))

    zapraszam i obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, konkurencja jest nie do przebicia ;)

      Usuń
  6. Bardzo oryginalnie, nietypowo i zaskakująco ! Makijaż zabójczy ;)) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tam widzę piórka na paznokciach :) Bardzo fajne i oryginalne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny! jestem na tak, cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...