środa, 22 sierpnia 2012

Alternatywa dla Eveline 8w1

Witajcie, dzisiaj Wam chciałam pokazać swój ostatni zakup. W poszukiwaniu ratunku dla swoich paznokci, po kuracji odżywką Eveline 8w1, poszłam do Natury. Chciałam znaleźć odżywkę, która nie zawiera toulenu i formaldehydu. W większości niestety odżywki posiadały przynajmniej jeden z tych składników, nawet odżywki od Sally Hansen. Wreszcie trafiłam na regał Sensique i tam znalazłam kilka interesujących odżywek. Wybór padł konkretnie na Sesnsique Keratyn Nutrition. Cena 7,49 zł.

Jak zapewnia producent odżywka wzmacnia, odżywia i regeneruje powierzchnię paznokci przywracając im zdrowy wygląd. Polecana jest dla paznokci słabych, zmatowionych, rozwarstwiających się i łamliwych. A to wszystko bez toluenu i formaldehydu.




Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że przy nakładaniu odżywki nie czuję pieczenia, jak miało to miejsce przy stosowaniu Eveline 8w1 recenzja klik. Mam nadzieję, że odżywka dobrze wpłynie na moje paznokcie.

Moje paznokcie, po kuracji Eveline wyglądają nie najlepiej, co prawda są długie i twarde, ale na płytce widać niestety wpływ złych składników z odżywki.



Używałyście kiedyś odżywek od Sensiqe?

Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

15 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam żadnej odżywki z Sensiqe, ale jeśli źle poczuję się po tej Eveline to na pewno ją zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś odżywkę z Sensique ale nie pamiętam już jak działała;) Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja na pewno się pojawi :)

      Usuń
    2. koniecznie! jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  3. Mialam eveline 8w1 , ale tej z sensique jeszcze nie :) Kusi :) Przy okazji kupie ją sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tej odzywki, ciekawe czy dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo będę czekać z niecierpilwością na recenzję, bo Eveline raczej już nie będę używać... boję się

    OdpowiedzUsuń
  6. i obserwuję oczywiśćie, bo blog ciekawy a nie chce tez przegapić tej recenzji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Eveline odstawiłam, przynajmniej na jakiś czas. Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Sama jakiś czas temu odstawiłam Eveline więc chyba przejdę się po tą :-)

    Zapraszam na : www.kosmetykowe-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam odżywki z sensique, ale chętnie poczytam o tym jak się sprawdziła :) póki co jestem wierna eveline 8w1, mnie krzywdy nie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam, ale tę różową. Była ok, ale zgęstniała. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla odmiany nie miałam jeszcze różowej :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...