niedziela, 15 lipca 2012

Żel pod prysznic liczi chińskie i kwiat róży

Witajcie. Dzisiaj wpis na temat żelu pod prysznic firmy Wellness & Beauty.



Żel kupiłam w Rossmannie w promocji za 3,39 zł, stała cena to 5,49 zł. Od razu urzekł mnie jego zapach – liczi chińskie i kwiat róży. Jest naprawdę piękny, aż chce się go non stop wąchać. Niestety, na skórze utrzymuje się dosyć krótko, ale w takiej cenie, chyba nie można od niego tego wymagać. Jego dodatkowym atutem jest to, że nie uczula. Spotkałam jeszcze z opinią, że wysusza skórę, u siebie czegoś takiego nie odnotowałam.



Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Litchi Chinesis Friut Juice, Rosa Gallica Extract, Bisabolol, PEG-3, Distearate, Benzophenone-4, Propylene Glycol, Sorbitol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Trideceth-9, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 16185

Plusy:
+ Ładny zapach
+ Dobrze się pieni
+ Poręczne opakowanie
+ Całkiem wydajny
+ Nie wysusza skóry
+ Nie uczula
+ Łatwo dostępny
+ Cena

Minusy:
- Edycja limitowana

                     Podsumowanie                    
Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Żel po prostu mnie urzekł. Jeśli będzie jeszcze dostępny to na pewno go kupię. W przyszłości zainteresuję się również innymi zapachami.


Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

5 komentarzy:

  1. Lubię takie żele:) Zainteresowałaś mnie tym, rozglądnę się za nim, za innymi zapachami też:)
    Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę przypadł mi do gustu. Tez muszę się za innym zapachami rozejrzeć.
    Dziękuję i również miłego wieczoru życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam balsamy z tej serii, szybko się wchłaniają i BAAARDZO MOCNO pachną(choć niektórym może to przeszkadzać). Pamiętam jak kupiłam taki w kolorze różowym(a może pomarańczowym? nie pamiętam dokładnie) i pachniało mi zielskiem w całym pokoju haha. Ale kupuję je tylko jak są na promocji, bo w normalnej cenie nie opłaca się za taką pojemność, kiedyś były tansze, a teraz dopłacę 2 zł i mam jakiś firmowy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, szczerze przyznam, że nigdy jeszcze nie zwróciłam na nie uwagi. Na pewno kiedyś kupię i zobaczę, oby tylko nie ten o zapachu zielska :D

      Usuń
  4. Tez go miałam ;) Super jest!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...