czwartek, 19 lipca 2012

Zakupowy haul 2

Nie zdążyłam jeszcze opisać wszystkich kosmetyków z moich ostatnich zakupów, a tutaj już kolejny zakupowy haul. A to wszystko dlatego, że wylądowałam dzisiaj blisko drogerii Natura, której niestety nie mam w pobliżu, więc musiałam skorzystać z okazji :). 

Oto co udało mi się upolować:



1. Sensique, lakier do paznokci Art. Nails nr: 315 | 3,99 zł
2. My Secret, paletka 5 cieni BLUE OCEAN nr: 2 | 7,99 zł recenzja tutaj
3. Green Pharmacy, krem do stóp (relaksujący, przeciw obrzękom) | 4,49 zł
4. KOBO, puder mineralny nr: 201 | 15,99 zł
5. Natura Care, krem do rąk  (łagodzący, glicerynowo-aloesowy) | 1,69 zł

Żadnej z powyższych rzeczy jeszcze nie testowałam, więc ciekawa jestem co z tego wyjdzie. Najbardziej jestem ciekawa pudru od KOBO, ponieważ jeszcze nigdy  nie miałam do czynienia z pudrem, którego kolor jest biały.

Jeśli jesteście lakieroholiczkami i lubicie te z Sensique lub My Secret to koniecznie odwiedźcie Naturę. Ceny od 2,75 – 3,99 zł. Ja najchętniej wzięłabym jeden z każdego koloru, ale tyle już mi się lakierów nazbierało, że zdecydowanie nawet zakup jednego to za dużo!

Miałyście już może do czynienia, z którymś z dziś kupionych przeze mnie produktów?
Jeśli tak, to bardzo chętnie się czegoś o nich dowiem.

Pozdrawiam :)
Nie-codzienna


2 komentarze:

  1. Także dzisiaj byłam w Drogerii;)
    Oj, przeszłam koło tego kremu do stóp... widziałam, ale nie wzięłam;)
    Lakier - kupiłam dwa inne, nr 300 i 307;) jestem ciekawa Twojego, nie było u nas takiego akurat.
    Odpowiem na Twoje pytanie odnośnie serum - kupiłam je w Tesco Extra - BB
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie krem skusił europejską nagrodą za jakość i oczywiście ceną :)
    W niebieskich lakierach nigdy nie gustowałam, ale ten brokatowy mnie urzekł. Na pewno będą jakieś zdjęcia jak się prezentuje na paznokciach.
    Dzięki wielkie, jak będę w Tesco na pewno go poszukam.
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...