poniedziałek, 9 lipca 2012

Zakupowy haul

Dzisiaj przedstawiam Wam zakupowy haul. Trochę mi się tego nazbierało, więc postanowiłam podzielić się z Wami moimi nowościami.



1. Garnier, krem BB 5w1  w promocji 14,99 zł Rossmann (stała cena ok. 20 zł)

2. Lovely, korektor rozjaśniający ok. 8 zł Rossmann

3. GAL, odżywka keratynowa 12,99 zł Apteka tutaj recenzja

4. Maybelline, tusz do rzęs Illegal Lenght w promocji za 15,99 zł Rossmann (stała cena ok. 32 zł)

5. Bellapierre,  zestaw kosmetyków mineralnych Legally Blonde 18,00 zł TK Maxx (cena w internetowym sklepie Bellapierre 125,99$)

6. Max Factor, tusz do rzęs 2000 Calorie w promocji 14,99 zł Rossmann (stała cena ok. 30 zł) recenzja tutaj

7. Wellness & Beauty, kremowy żel pod prysznic liczi i kwiat róży 3,99 zł Rossmann (stała cena 5,49 zł ) recenzja tutaj

8. SunOzon, samoopalacz w sprayu 8,00 zł Rossmann

9. Dove, antyperspirant Hair Optimising 7,99 zł Rossmann recenzja tutaj

10. Golden Rose, lakier do paznokci 3,50 zł Golden Rose

11. Lovely, lakier do panznokci Color Mania 4,99 zł Rossmann

12. Sally Hansen, zestaw do francuskiego manicure 13,99 zł TK Maxx recenzja tutaj

W najbliższym czasie na pewno podzielę się z Wami opiniami na temat tych kosmetyków. 

Najbardziej jestem zadowolona z zakupu kosmetyków mineralnych Bellapierre, nie sądziłam, że uda mi się kiedykolwiek tak tanio je kupić, różnica w cenie jest naprawdę niewiarygodna!


Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

2 komentarze:

  1. żel pod prysznic liczi i kwiat róży bardzo mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już jego recenzja, więc zapraszam :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...