sobota, 28 lipca 2012

Zmywacz Nailty

Witajcie, dzisiaj wpis o zmywaczu do paznokci Nailty. Kupiłam go w Biedronce za ok. 3,50 zł / 200ml.



Według producenta:
Bezacetonowy zmywacz do paznokci zawiera pielęgnacyjne składniki aktywne, kompleks witamin A,E,F,H oraz ekstrakty z kasztanowca i alg. Szybko i dokładnie usuwa lakier chroni i regeneruje płytkę paznokcia, zapobiega wysuszeniu i matowieniu.

Skład: Ethyl Acetate, Methyl Acetate, Alcohol Denat., Aqua, Glycerin, Mineral Oil, Parfum, Propylene Glycol (and) Aqua (and) PEG-20 Castor Oil (and) Alcohol Denat. (and) PEG-60 Hydrogenated Castor Oil (and) Aesculus Hippocastanum/Horse Chestnut/Extraxt (and) Fucus Vesiculosus Extract (and) Calcium Panthotenate (and) Inositol (and) Retinol (and) Biotyn (and) Tocopherol Acetate (and) Glyceryl Linoleate (and) Glyceryl Linoleanate (and) Glyceryl Arachidonate, CI 26100, CI 60725.



Moim zdaniem:
Od zmywacza wymagam po prostu, aby dobrze zmywał lakier. Śmiało mogę przyznać, że w tym ten zmywacz spisuje się bardzo dobrze. Ale to nie wszystko. Tak jak opisuje producent, zmywacz faktycznie zapobiega wysuszeniu i matowieniu. Po zmyciu lakieru paznokcie pozostają gładkie i lśniące. Witaminy w nim zawarte również jak najbardziej na plus.

Zapach produktu bardzo mi odpowiada. Czytałam gdzieś niestety, że wszystko zależy od partii. Zapach mojego zmywacza przypomina mi zapach ciasteczek. Ciężko mi go dokładnie określić, ale muszę przyznać, że bardzo mi odpowiada. W pomieszczeniu, jak to zwykle bywa, nie unosi się woń acetonu. Na paznokciach również pozostaje przyjemny zapach. Z racji, że to moje pierwsze opakowanie, mam nadzieję, że kolejne również ‘przywita’ mnie tym zapachem.

Opakowanie bardzo wygodne w użyciu. Buteleczka posiada niewielki otwór, dzięki czemu na wacik nie wyleje nam się zbyt dużo zmywacza.


Podsumowanie:

Plusy:
+ Dobrze zmywa
+ Nie wysusza
+ Zapach
+ Opakowanie
+ Witaminy w składnie
+ Cena

Minusów nie zauważyłam, ale będę ostrożna. Czytałam również, że przy długim stosowaniu paznokcie zaczynają się rozdwajać. Ja po kuracji odżywką Eveline 8w1 klik paznokcie maluję bardzo rzadko, lakier po prostu długo się trzyma i nic nie odpryskuje, więc zmywacza używam sporadycznie… może dzięki temu nie będzie mi dane przekonać się o ewentualnych minusach zmywacza.

A Wy używałyście kiedyś tego zmywacza? Macie jakiś ulubiony?

Ja śmiało mogę polecić ten produkt. Na pewno jeszcze go kupię.

Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

8 komentarzy:

  1. Muszę się w taki zaopatrzyć, gdy tylko skończą mi się te dwa, które mam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A zauważyłaś jakiś negatywny wpływ zmywacza na paznokcie?

      Usuń
  3. Mi od niego pożółkły paznokcie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) muszę w takim razie zwrócić na to uwagę.

      Usuń
    2. Mnie również, i do tego fatalnie zmywa.

      Usuń
  4. Używam tego zmywacza już baardzo długo i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie bardzo dobrze się sprawdza :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...