poniedziałek, 30 lipca 2012

Odżywka keratynowa GAL

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam przybliżyć odżywkę keratynową firmy GAL, o której wspomniałam w zakupowej notce klik. Odżywkę kupiłam w aptece za 12,99 zł / 48 kapsułek.


Według producenta:
Doskonały kosmetyk do pielęgnacji paznokci, brwi i rzęs. Głównymi jego składnikami są: kompozycja Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych, witaminy A i E oraz olejek z drzewa herbacianego. Działanie NNKT nakierowane jest na ochronę przed czynnikami zewnętrznymi i wspomaganie regeneracji włosów i płytki paznokci. Kompozycja witamin A i E wykazuje właściwości ochronne i pielęgnacyjne dla komórek wzrostowych włosów, paznokci i naskórka.
Olejek z drzewa herbacianego, dzięki swoim właściwościom antyseptycznym i kojącym, spełnia ważne zadanie profilaktyczne w codziennej pielęgnacji ciała – usuwając z powierzchni ciała bakterie i grzyby, przygotowuje je do lepszego wchłaniania innych substancji odżywczych i pielęgnacyjnych. Jego właściwości kojące znalazły zastosowanie w łagodzeniu objawów ukąszeń meszek, komarów i kleszczy.

Regularne stosowanie preparatu zmniejsza konieczność wykonywania tradycyjnego manicure. Przed nałożeniem lakieru na płytkę paznokciową wystarczy zetrzeć nadmiar odżywki delikatnym preparatem odtłuszczającym. Trwałość lakieru na właściwie pielęgnowanej płytce paznokciowej jest znacznie większa, a sama płytka ulega wzmocnieniu. Skórki wokół paznokci stają się delikatniejsze i wolniej narastają. Właściwa i regularna pielęgnacja brwi i rzęs powoduje, że stają się gęstsze, grubsze i bardziej elastyczne.



Sposób użycia:
Po ukręceniu „ogonka” kapsułki wycisnąć na skórę i delikatnie rozetrzeć w miejscu stosowania. Używać na oczyszczoną (umytą) powierzchnię skóry.

Skład wg INCI:
Ricinus Communis Oil, Gelatin, Glycerin, Oenothera Biennis Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Melaleuca Alternifolia Oil, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnam-aldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Citronellol, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, CI 42051

Moim zdaniem:
Odżywka jest bardzo wydajna. Jedna tzw. rybka, przy używaniu na rzęsy i brwi starcza na kilka razy. Producent radzi ukręcić ogonek, ja natomiast postępuję inaczej. Nacinam niewielką część boku ogonka. Dzięki temu odżywka się nie wylewa, a po użyciu możemy spokojnie ją odstawić i nie martwić się, że coś z nią będzie nie tak. Dodatkowo rybkę zawijam w chusteczkę lub kawałek papieru toaletowego i w takim oto stanie odkładam ją pionowo, ogonkiem skierowanym do góry.
Do aplikacji odżywki możemy użyć również szczoteczki od zużytego tuszu/odżywki.

Kilka razy używałam odżywki również na paznokcie i skórki. Tutaj także widziałam poprawę. Ale co ciekawe, z racji składu odżywkę możemy wcierać również we włosy. Czasami zdarza mi się wcierać kilka kropel w końcówki włosów. Produkt bardzo ładnie wsiąka i nie pozostawia na włosach tłustej warstwy. Dzięki temu końcówki są odżywione i nawilżone.

Z racji tłustej konsystencji odżywkę stosuję jedynie na noc.
Zapach jest trochę drażniący, tak jakby żywiczny, ale nawet go lubię. Musimy jednak  uważać, aby olejek nie dostał nam się do oka, ponieważ może je podrażnić.



Jest to odżywka, którą chyba już zawsze będę kupować. Stosuję ją przede wszystkim na rzęsy i brwi. Dzięki kapsułkom stały się gęstsze i mocniejsze. Rzęsy z natury mam czarne, więc na nich nie widzę różnicy w kolorze, ale brwi zdecydowanie stały się sporo ciemniejsze. Wyglądają jak po hennie, a wszystko to zapewne za sprawą zawartości oleju rycynowego, który m.in. przyciemnia. 

Cały skład odżywki jest godny uwagi. Wspomniany wcześniej olejek rycynowy to jego główny składnik. Do tego wszystkiego NNKT, olejek z drzewa herbacianego i witamina A i E. Co ciekawe nigdy wcześniej nie miałam problemów z regulacją brwi. Średnio raz w tygodniu wyrywałam pojedyncze włoski. Teraz muszę usuwać je praktycznie codziennie, a co więcej stało się to bolesne, ale jakoś szczególnie mnie to nie martwi.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Działanie (brwi, rzęsy, paznokcie, skórki, włosy)
+ Wydajność
+ Aplikacja
+ Opakowanie - kapsułki
+ Cena

Minusy:
- Może podrażniać
- Dostępność (przeważnie na zamówienie)

Obecnie zużywam drugie opakowanie i na pewno kupię następne.

Używałyście już kiedyś tej odżywki?

Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

6 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę, ale podoba mi się już na starcie... w dodatku fajne te rybki:)
    A cena zachęca.
    Czasem mi się wydaje, że jak zapach nie zachwyca to to coś lepiej działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo mam :) Szczególnie z lekarstwami, jak niedobre to na pewno pomaga!

      Usuń
  2. Mam i jestem nimi zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ich bardzo lubiałam, działały mi zwłaszcza na paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie próbowałam... jeszcze :) na pewno wypróbuję, moim rzęsom przyda się wzmocnienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Są świetne!! Kiedyś już ich uzywalam, a teraz na swoim blogu je testuje. Polecam zobaczyć! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...