piątek, 6 lipca 2012

Antyperspirant Dove Hair Optimising


Witam Was serdecznie. Dzisiejszy wpis dotyczy antyperspirantu Dove Hair Optimising.


Według producenta produkt minimalizuje kłujące uczucie włosków między goleniami, a przy regularnym stosowaniu zapewnia uczucie ogolonych pach na dłużej. Dodatkowo dezodorant gwarantuje  48h ochrony i pielęgnacji naszej skóry, a to wszystko dzięki zawartości ¼ kremu nawilżającego.



Dezodorant kupiłam w Rossmannie w promocji za 7,99 zł (stała cena: ok. 18 zł). Jego zapach to Wild Rose, dla mnie jest bardzo przyjemny, przede wszystkim delikatny, dzięki czemu nie kłóci się z perfumami. Jeśli chodzi o ochronę przed potem, to również przyznam, że jak najbardziej mi odpowiada. Nie powoduje nagłego pocenia, co zdarzało się niestety w przypadku używania Nivea Deo Double Effect.

Po zastosowaniu antyprespirantu pachy faktycznie stają się gładkie, jego ogromnym plusem jest to, że nie powoduje żadnych podrażnień, a dzięki  temu bez obaw można go używać po depilacji lub goleniu. Ciężko mi natomiast powiedzieć coś na temat zminimalizowania kłujących włosków, ponieważ nigdy nie miałam z tym problemu.  




Jeśli chodzi o minusy, nie podoba mi się skład produktu. Sporo ostatnio mówi się o kosmetykach zawierających aluminium i silikony (Cyclopentasiloxane, Dimethiconol), ten dezodorant jest jednym z nim. Niestety na rynku bardzo ciężko znaleźć antyperspirant nie zawierający aluminium. Podobnie jest w przypadku składnika Cyclopentasiloxane. Jest to silikon z gatunku cyklicznych, co oznacza, że po pewnym czasie sam wyparowuje z miejsca aplikacji, Dimethiconol natomiast jest silikonem nierozpuszczalnym w wodzie. Cyclopentasiloxane oraz Dimethiconol  mają podobne działanie. Odpowiedzialne są za nawilżenie, wygładzanie i zmiękczanie, dzięki czemu prawdopodobnie, w przypadku opisywanego dezodorantu, nasza skóra staje się gładka. Jak zdążyłam zauważyć, niestety większość produktów kosmetycznych, które posiadam ma przynajmniej jeden z nich w składzie, więc niestety przy zakupie musimy się i z tym liczyć.

Skład: Butane, Isobutane, Propane, Aluminum Chlorohydrate, PPG-14 Butyl Ether, Cyclopentasiloxane, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Helianthus Annuus Seed Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Octyldodecanol, BHT, Dimethiconol, Propylene Carbonate, Stearyl Alcohol, Sorbiton Laurate, Nylon-12, Palmatine, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal,  Limonene.




Podsumowanie

Plusy:
+ Delikatny, ładny zapach, również w ciągu dnia
+ Nie podrażnia skóry
+ Nie zawiera alkoholu
+ Dobrze chroni przed potem
+ Nawilża skórę
+ Nie pozostawia śladów na ubraniach

Minusy:
- Skład

Biorąc pod uwagę dużą liczbę plusów, a także cenę, w której udało mi się kupić produkt, jestem bardzo zadowolona z zakupu.



Pozdrawiam :)
Nie-codzienna


2 komentarze:

  1. ... Możliwe, że będzie to nawet rzetelny blog, który posłuży opinią innym i ułatwi wybór kosmetyków:) Swoją drogą....kiedy Ty obleciałaś wszystkie Rossmany w mieście? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę czasu to zajęło, ale byłam praktycznie w każdym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...