poniedziałek, 9 lipca 2012

Alterra Granat i Aloes - maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych

Witajcie, dzisiaj notka o masce nawilżającej do włosów suchych i zniszczonych.

Moje włosy od zawsze były cienkie i się łamały. Używałam wielu szamponów, które obiecywały cudowne efekty. Niestety, nic na dłuższą metę nie poprawiało ich stanu. Suszarka i prostowanie dodatkowo wszystko pogarszały. Rozdwojone końcówki cały czas były problemem.

Wreszcie zdecydowałam się na zakup maski Alterra Granat i Aloes. Dostępna jest jedynie w Rossmannie za ok. 9 zł.



Produkt należy raz w tygodniu nałożyć na wilgotne włosy. Na opakowaniu widnieje napis, że maskę trzeba pozostawiać na czas odpowiedni do ich potrzeb. Szczerze mówiąc ciężko mi było określić ile tak naprawdę powinnam ją trzymać. Zbyt krótki czas trzymania niewiele pomoże, ale znów gdy będę trzymać zbyt długo maska po prostu wyschnie. Tak więc sprawdziłam to i najlepiej maskę trzymać ok. 2 godzin (raz zostawiłam na noc, ale totalnie wyschła i ciężko było ją później zmyć).
Aby wzmocnić jej działanie, po wmasowaniu jej we włosy, powinno się nałożyć na głowę czepek lub folię i owinąć następnie ciepłym ręcznikiem. Ciepło sprawi, że łuski włosów się otworzą, a dzięki temu maska lepiej wsiąknie w nasze włosy.


Krótko mówiąc (pisząc) jestem nią zachwycona. Maska naprawdę rewelacyjnie działa. Po użyciu moje włosy są wygładzone, miękkie, pięknie nawilżone i lśniące. Po każdym użyciu stan moich włosów jest lepszy, a co więcej, zniknęły rozdwojone końcówki. Zauważyłam również wadę. Wszystko ładnie, pięknie, ale do momentu aż przestaniemy w końcu już używać maski. Włosy wracają wtedy do poprzedniego stanu. Mimo to, polecam każdemu chociaż raz wypróbować ją na swoich włosach.



Skład: Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Carthamus Tinctorius Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*, Acacia Farnesiana Extrakt*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll**, Citral**
* składniki pochodzące z upraw ekologicznych
** naturalne olejki eteryczne



 Podsumowanie

Plusy:
+ Nawilża
+ Wygładza
+ Włosy są miękkie i lśniące
+ Rzadka konsystencja, dzięki czemu łatwo się rozprowadza
+ Bogaty skład
+ Brak silikonów
+ Zapach
+ Cena


Minusy:
- Efekt pięknych włosów nie jest długotrwały
- Mało wydajna


Pozdrawiam :)
Nie-codzienna

6 komentarzy:

  1. Kupiłam tą maskę mamie. Ma przesuszone od farbowania i słońca włosy.
    Ale część odlałama sobie.
    A mam włosy tłuste - myję codziennie.
    Użyłam jej 2 razy w ciągu tygodnia i jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niestety też przesuszone od farbowania. Niedługo napiszę jeszcze notkę o innej fajnej masce na włosy (mieszanka różnych rzeczy w tym żółtko jaja kurzego). Jeszcze lepsza niż sama Alterra. Zapraszam do zaglądania :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zaczęłam ją stosować zaraz po ostatnim obcięciu włosów i niestety końcówki i tak się rozdwajają, a używam jej do każdego mycia i noszę z godzinę na głowie:D Zapach też nie bardzo mi odpowiada. Ale mimo to lubię ją, bo moje włosy są miłe w dotyku po zastosowaniu, mimo, że nie na długi czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zostawiać na dłużej, może godzina dla Twoich włosów to za mało. W sumie im dłużej tym lepiej, włosom na pewno to nie zaszkodzi :) U mnie po 3h chyba jest najlepiej.

      Usuń
    2. Na dłużej też czasem zostawiam, ale ostatnio się zasiedziałam w niej tak długo, że włosy mi wyschły i jak spłukałam ją później to były takie sianowate, nie takie gładziutkie jak wtedy kiedy ją spłuczę szybciej :)

      Usuń
    3. To może faktycznie dla Twoich włosów lepiej krócej trzymać :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...